  • 1. Data: 2011-05-20 22:11:49
    Temat: Getinonline przedłużenie wspólnej
    Od: AW <a...@w...pl>

    LICZNIK LOKAT: 37 261
    UWAGA: Przedłużyliśmy okres zapisów na Lokatę Wspólną do 23 maja 2011!

    Nowość: O wysokości oprocentowania Lokaty Wspólnej zadecyduje liczba
    wniosków złożonych w okresie promocji,
    tj. w dniach od 16 maja do 23 maja 2011 r.

  • 2. Data: 2011-05-21 05:46:53
    Temat: Re: Getinonline przedłużenie wspólnej
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    AW napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >wniosków złożonych w okresie promocji,
    >tj. w dniach od 16 maja do 23 maja 2011 r.

    A teraz wyobraźmy sobie, że ktoś opłacił już lokaty 20 maja bo go 5,23% przez 1 dzień
    a potem 5,39% satysfakcjonuje. A tu zmiana reguł - przez kolejne 4 dni niższe
    procenty.
    OK, przekroczenie kolejnego progu 40000 lokat mu to z nadwyzką zrekompensuje, ale
    jak bank będzie dalej przedłużał (bo ma ambicję dociągnąć do 100 tys lokat) to może
    być różnie.
    Ale pisałem już, że lokata zawiera element hazardu :)

    Arek

  • 3. Data: 2011-05-21 06:40:58
    Od: "Benek" <l...@g...pl>

    Arek <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał(a):

    > AW napisaĹ&#65533;(a) w wiadomoĹ&#65533;ci: ...
    WspĂłlnÄ&#65533; do 23 maja 2011!

    > A teraz wyobraĹşmy sobie, Ĺźe ktoĹ&#65533; opĹ&#65533;aciĹ&#65533; juĹź lokaty 20
    maja bo go 5,23% p
    > rzez 1 dzieĹ&#65533;
    > a potem 5,39% satysfakcjonuje. A tu zmiana reguĹ&#65533; - przez kolejne 4 dni
    niĹźsze
    > procenty.
    > OK, przekroczenie kolejnego progu 40000 lokat mu to z nadwyzkÄ&#65533;
    zrekompensuje,
    > ale
    > jak bank bÄ&#65533;dzie dalej przedĹ&#65533;uĹźaĹ&#65533; (bo ma ambicjÄ&#65533;
    dociÄ&#65533;gnÄ&#65533;Ä&#65533; do 100 tys lo

    U mnie już dziś jest 5,39%

  • 4. Data: 2011-05-21 08:18:43
    Od: "maciek" <e...@i...pl>

    "Benek" <l...@g...pl> wrote in message
    > U mnie już dziś jest 5,39%

    To samo u mnie, łącznie z mailem, że od dzisiaj obowiązuje podwyższone
    oprocentowanie tak jak to było zapowiedziane, oraz że ostateczne
    oprocentowanie będzie ustalone 24 maja. Mogliby jeszcze tylko zwiększyć pulę
    lokat przypadających na jedną osobę ;-)

    Pozdrawiam,
    maciek

  • 5. Data: 2011-05-21 11:01:03
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 21.05.2011 07:46, Arek wrote:

> [...]
    > być różnie.
    > Ale pisałem już, że lokata zawiera element hazardu :)

    Dla wniosków złożonych przed 21 maja oprocentowanie zostało ustalone na
    5,39%. Wyższe będzie jedynie dla wniosków złożonych pomiędzy 21 a 23 maja.

  • 6. Data: 2011-05-21 12:27:57
    Od: "m7marek" <m7marek@interia__.pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości

    > Dla wniosków złożonych przed 21 maja oprocentowanie zostało ustalone na
    > 5,39%. Wyższe będzie jedynie dla wniosków złożonych pomiędzy 21 a 23 maja.

    skad taka informacja?

    przeciez w karcie produktu stoi (istotne to miedzy >>> <<< ):

    "Oferta Lokata Wspólna (,,Lokata") jest
    Jest to okres ważności oferty, którym mogą być składane dyspozycje
    założenia Lokaty.
    Przez założenie Lokaty wspólnej rozumie się złożenie przez Klienta
    dyspozycji założenia Lokaty w okresie ważności oferty. W dniu 24 maja 2011
    r. zostanie obliczona ilość Lokat założonych w okresie ważności oferty i
    zostanie określone na tej podstawie czy dojdzie do podwyższenia przez Bank
    wysokości oprocentowania Lokaty
    i do jakiej wysokości. Jeżeli dojdzie do podwyższenia oprocentowania Lokat,

    Informacja o ostatecznej wysokości oprocentowania Lokaty ustalonej zgodnie z
    powyższymi zasadami zostanie przekazana klientom pocztą elektroniczną na
    adres e-mail wskazany w dyspozycji założenia Lokaty w dniu 24 maja 2011 r."

  • 7. Data: 2011-05-21 15:42:32
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości

    > Dla wniosków złożonych przed 21 maja oprocentowanie zostało ustalone na
    > 5,39%. Wyższe będzie jedynie dla wniosków złożonych pomiędzy 21 a 23 maja.

    Hmm - jestes pewien ?, bo ja bym to interpretowal inaczej :)
    ----------
    Informujemy, że do dnia 20 maja 2011 r. zostało założonych 37 250 Lokat
    Wspólnych, w związku z tym w dniu 21 maja 2011 r. Bank ustala oprocentowanie
    na poziomie 5,39%.
    Jednocześnie z przyjemnością zawiadamiamy, iż oferta Lokaty Wspólnej została
    przedłużona do dnia 23 maja 2011 r. To dodatkowy czas na złożenie wniosku i
    osiągnięcie wyższego oprocentowania na lokacie.

    Ostateczne oprocentowanie Bank ustali dnia 24 maja 2011 r. po uwzględnieniu
    liczby wszystkich wniosków złożonych od 16 maja do 23 maja 2011 r.
    Z powyzszej tresci raczej bym wnioskowal ze zostanie
    podniesione oprocentowanie wszystkich dotychczasowych lokat
    a nie tylko wnioskow zlozonych od 21 do 23.
    To by sie "marketingowo" IMHO kupy nie trzymalo i dlaczego niby
    "spoznialscy" mieliby skorzystac
    na plecach tych ktorzy wypracowali stan licznika ? :D