  • 1. Data: 2009-08-13 06:24:47
    Temat: Gielda nie dziala?
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Może rządowi spadający kurs KGHM się nie spodobał i postanowił zatrzymać
    w ten sposób spadki? :D

  • 2. Data: 2009-08-13 06:26:39
    Temat: Re: Gielda nie dziala?
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "iktorn" <n...@e...com> napisał w wiadomości
    > Może rządowi spadający kurs KGHM się nie spodobał i postanowił zatrzymać w
    > ten sposób spadki? :D

    Tak, jest awaria.

  • 3. Data: 2009-08-13 06:29:20
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 13 Sie, 08:26, "Fidelio" <t...@o...eu> wrote:
    > Użytkownik "iktorn" <n...@e...com> napisał w
    wiadomościnews:h60bjc$g83$1@news.task.gda.pl...

    > Tak, jest awaria.

    W BM BPH powiedzieli, że otwarcie 2 godziny później.

  • 4. Data: 2009-08-13 06:36:43
    Temat: Re: Gielda nie dziala? znowu czajnik?
    Od: k...@p...onet.pl

    mowilem zeby wlaczc po napelnieniu woda do kreski

    kroovka

  • 5. Data: 2009-08-13 06:38:58
    Od: karol <k...@k...pl>

    iktorn pisze:
    > Może rządowi spadający kurs KGHM się nie spodobał i postanowił zatrzymać
    > w ten sposób spadki? :D

    Strajku nie będzie, sadze ze dzis KGHM sie odbije...
    Smieszne jest to, ze jak KGHM idzie w dol to cala gielda tez.. KGHM w
    gore, gielda to samo.
    To tak jakbysmy byli gielda lokalna.

  • 6. Data: 2009-08-13 07:14:38
    Od: jk <j...@g...com>

    On 12 Sie, 20:35, "Pester" <p...@o...pl> wrote:
    > "Mozliwe calkowite zalamanie systemu finansowego"
    > GPW Infostrefa, DI
    > Puls Biznesu, pb.pl,12.08.2009 18:24

    Prorok, czy co?

    ;-)

  • 7. Data: 2009-08-13 09:07:50
    Temat: genialny system "komunikatow" :-)
    Od: michaça <t...@p...pl>

    rozbrajajace sa te komunikaty na http://www.gpw.pl/
    ciekawe jaki jest zwiazek komunikatu 4: "Następny komunikat opublikowany
    zostanie o godz. 11.30." z komunikatem 2: "Planowane rozpoczęcie notowań na
    wszystkich rynkach GPW - godz. 11.15..."
    i dlaczego komunikaty sa o 15min opoznione? czyz bym nie mial wykupionych
    komunikatow ciaglych? ;-)

  • 8. Data: 2009-08-13 09:10:23
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...pl>

    jak zaczna sie spadki w Europie to awaria sie skonczy...

    pozdr
    IWSP

  • 9. Data: 2009-08-13 09:10:52
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "karol"
    > To tak jakbysmy byli gielda lokalna.

    Maly kraj to mala gielda

    Leszek

  • 10. Data: 2009-08-13 09:14:05
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Ireneusz Wik" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
    > jak zaczna sie spadki w Europie to awaria sie skonczy...

    Tylko czekać aż Kazik wypuści singla pt. "Sobolewski oddaj moje 100
    milionów!" ;-)