  • 1. Data: 2003-08-20 21:24:59
    Temat: Godziny sesji Eliksir w PKO BP...?
    Od: "Rafi" <r...@i...pl.NOSPAM>

    Wchodzące i wychodzące. (Znalazłem tylko Inteligo).
    Może ktoś podać/rzucić stronką...?
    Mr Googel się na mnie obraził, zaklęcia nie działają... :-(

    --
    Pozdrawiam.
    Rafi

  • 2. Data: 2003-08-21 07:46:21
    Temat: Re: Godziny sesji Eliksir w PKO BP...?
    Od: "Dario" <a...@p...onet.pl>

    a jakie znalażleś w inteligo , będę wdzięczny za info

  • 3. Data: 2003-08-21 10:41:14
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Dario" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a jakie znalażleś w inteligo , będę wdzięczny za info

    inteligo.pl -> pomoc -> przelewy, kurde jakie trudne ;-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782
    [wyrażona opinia przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora]

  • 4. Data: 2003-08-21 21:02:34
    Od: Czarek Gorzeński <c...@u...piwo.org>

    Rafi wrote:
    > Wchodzące i wychodzące. (Znalazłem tylko Inteligo).
    > Może ktoś podać/rzucić stronką...?

    Zadzwoń na ich bezpłatna infolinię. Pamiętam że ostatnia sesja
    przychodzaca jest o 19.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 5. Data: 2003-08-21 21:47:19
    Od: "Rafi" <r...@i...pl.NOSPAM>

    Czarek Gorzeński napisał(a) w wiadomości

    :: Rafi wrote:
    ::: Wchodzące i wychodzące. (Znalazłem tylko Inteligo).
    ::: Może ktoś podać/rzucić stronką...?
    ::
[...]

    Thx. Będę musiał, bo tutaj chyba nie za mocno kochają PKO BP ;-)

    --
    Pozdrawiam.
    Rafi

  • 6. Data: 2003-08-21 21:50:59
    Od: Czarek Gorzeński <c...@u...piwo.org>

    Rafi wrote:
    > Czarek Gorzeński napisał(a) w wiadomości
    > :: Zadzwoń na ich bezpłatna infolinię. Pamiętam że ostatnia sesja
    > :: przychodzaca jest o 19.
    > Thx. Będę musiał, bo tutaj chyba nie za mocno kochają PKO BP ;-)

    I jak już się dowiesz to podziel się tym z grupą. Przy okazji pamiętaj o
    przycinaniu postingów.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 7. Data: 2003-08-22 10:11:43
    Temat: Re: Godziny sesji Eliksir w PKO BP - odpowiedź
    Od: "Rafi" <r...@i...pl.NOSPAM>

    Z infolinii PKO BP dowiedziałem się, że sesje ELIKSIR odbywają się w
    godzinach:

    09,30 12,30 15,30 17,00

    Wszystkie sesje są dwukierunkowe.

    --
    Pozdrawiam.
    Rafi

  • 8. Data: 2003-08-22 10:42:37
    Od: Czarek Gorzeński <c...@u...piwo.org>

    Rafi wrote:
    > Z infolinii PKO BP dowiedziałem się, że sesje ELIKSIR odbywają się w
    > godzinach:
    > 09,30 12,30 15,30 17,00
    > Wszystkie sesje są dwukierunkowe.

    Ech, racja, jasne, dałem ciałą z tą 19. To chyba dlatego że 17 pomyliła
    mi się z 7 po południu. ;) Aczkolwiek jak dzwoniłem na infolinię to
    konsultant oddzielnie wymienił sesje wrzychodzące, a oddzielnie
    wychodzące i były między nimi różnice...

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 9. Data: 2003-08-22 19:38:30
    Od: "Rafi" <r...@i...pl.NOSPAM>

[...]

    Też mnie to zdziwiło:
    Pani pogmerała w komputerze (słychać było jak mlaska klawiszami) i podała
    takie jw....

    --
    Pozdrawiam.
    Rafi

  • 10. Data: 2003-08-22 21:04:33
    Od: "" <n...@W...onet.pl>

    > Czarek Gorzeński napisał(a) w wiadomości
    >
    > ::: 09,30   12,30   15,30   17,00
    > ::: Wszystkie sesje są dwukierunkowe.
    > ::

    w końcu znalazłem:
    przychodzące 12,00 13,00 15,00 16,00
    wychodzące tak jak podałeś.
    Notowałem sobie (też z infolinii) ~w maju?