  • 1. Data: 2009-02-20 09:27:17
    Temat: Goldman Sachs nie będzie juz spekulował na złotym :)
    Od: "Krezus" <k...@p...onet.pl>

    http://waluty.onet.pl/1920273,wiadomosci.html

    Rotfl.

    :P

  • 2. Data: 2009-02-20 09:29:06
    Od: "Krezus" <k...@p...onet.pl>

    W sumie teraz każdy widzi po co są rekomendacje itp i ile one są warte :> .
    Szczerość godna uznania.

  • 3. Data: 2009-02-20 09:40:13
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Krezus" <k...@p...onet.pl> pisze:

    > W sumie teraz każdy widzi po co są rekomendacje itp i ile one są warte :> .
    > Szczerość godna uznania.

    Na polowaniach z nagonką nagonka jest bez wartości? :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Dobry zwyczaj - nie pożyczaj, jak oddaje, jeszcze łaje.

  • 4. Data: 2009-02-20 09:52:01
    Od: "Dieter" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jak Zyd dal slowo, to na pewno nie bedzie juz gral na zlotym.

    D.

  • 5. Data: 2009-02-20 10:34:22
    Od: x <l...@p...fm>

    Dieter napisał(a):
    > Jak Zyd dal slowo, to na pewno nie bedzie juz gral na zlotym.
    >

    > D.

    oczywiscie zarobil dokladnie zaplanowane i wystarczajace 8,4%

  • 6. Data: 2009-02-20 12:13:48
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Krezus" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > http://waluty.onet.pl/1920273,wiadomosci.html
    >

    > Rotfl.
    >
    > :P

    nie załapali sie na "winde" i chcą dobrać na lokalnym dołku ?

  • 7. Data: 2009-02-20 12:32:38
    Od: vonBraun <i...@o...pl>

    Krezus wrote:
    > http://waluty.onet.pl/1920273,wiadomosci.html
    >

    > Rotfl.
    >
    > :P

    Wkrótce nowa dziewczyna czołowego doradcy tego banku okaże się agentką
    Mossadu.

    PNMSP
    VB

  • 8. Data: 2009-02-20 13:26:55
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Wkrótce nowa dziewczyna czołowego doradcy tego banku okaże się agentką
    > Mossadu.

    ;-)
    ROTFL

    --
    AS

  • 9. Data: 2009-02-20 14:11:13
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Dieter" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> pisze:

    > Jak Zyd dal slowo, to na pewno nie bedzie juz gral na zlotym.
    >

    > D.

    A oni to niby powiedzieli *jak długo*?
    Nie powiedzieli => tydzień przerwy i będą "kryci" ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    (...) ze mną już tak jest, że skąd mam wiedzieć,

  • 10. Data: 2009-02-20 17:27:24
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Krezus" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://waluty.onet.pl/1920273,wiadomosci.html

    O jacy oni kochani, nie dali nam zdechnąć :) Powinnismy za to wybrac
    Marcinkiewicza na prezydenta w dowod wdzięczności!

    V.