  • 1. Data: 2009-04-23 15:55:27
    Temat: Gra ktoś może w Ameryce przez Bosse ?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    Interesuje mnie S&P 500 mini przez net.

    koszty, notowania, opóźnienia

    Dzieki za wszelkie uwagi

    george

  • 2. Data: 2009-04-23 20:14:55
    Temat: Re: Gra ktoś może w Ameryce przez Bosse ?
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Interesuje mnie S&P 500 mini przez net.
    >
    > koszty, notowania, opóźnienia

    Gra przez któregokolwiek z polskich brokerów na zagranicznym rynku jest mało
    opłacalna - nie tylko wysokie koszty, ale i fatalne platformy. Lepiej znajdź
    brokera zagranicznego - żaden problem otworzyć rachunek.
    Dombrek

  • 3. Data: 2009-04-24 07:28:10
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Z tego co wiem, Bossa nie obsługuje zleceń na rynki zagraniczne przez net,
    tylko dzwonisz i recytujesz zlecenia przez telefon.
    Prowizja na SP500 emini to w InteractiveBrokers 3,5$, a Bossa kasuje chyba
    15$.
    Przeczytaj u nich na stronie.
    DJ

  • 4. Data: 2009-04-24 08:52:09
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@a...pl> wrote in message
> [...]
    >tylko dzwonisz i recytujesz zlecenia przez telefon.
    > Prowizja na SP500 emini to w InteractiveBrokers 3,5$, a Bossa kasuje chyba

    przez telefon ? łeee to lipa,
    InteractiveBrokers, dzieki, sprawdze. Grasz tam może ? wypłacają kasę ?

    george

  • 5. Data: 2009-04-24 09:45:21
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    To jest duża firma obsługująca prawie wszystkie najważniejsze rynki na
    świecie. Jej kapitalizacja to ponad 650 mln dolarów:
    http://money.cnn.com/quote/quote.html?symb=IBKR&time
    =3yr
    DJ

  • 6. Data: 2009-04-24 10:45:24
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > InteractiveBrokers, dzieki, sprawdze. Grasz tam może ? wypłacają kasę ?

    O tym i innych brokerach masz sporo informacji tutaj:

    http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/viewforum.ph
    p?f=4

    Pozdrawiam

    Darek