  • 1. Data: 2006-10-06 10:19:20
    Temat: [HSBC] zakup BPH
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Nie wiem czy to jest już znana informacja, ale jednak chyba HSBC
    nie jest obecnie w rzeczywistości zainteresowany zakupem
    pozostałości BPH, pomimo złożonej oferty. Ma zamiar budować w roku
    2008 sieć własnych oddziałów. Czyli kto to kupi w końcu? Buuuu.

    marekz

  • 2. Data: 2006-10-06 11:54:00
    Temat: Re: [HSBC] zakup BPH
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Nie wiem czy to jest już znana informacja, ale jednak chyba HSBC nie jest
    > obecnie w rzeczywistości zainteresowany zakupem pozostałości BPH, pomimo
    > złożonej oferty.

    Szkoda... a kto kupi... pewnie jakieś Icki, i będzie tak jak było... czyli
    ch*wo!

    *

  • 3. Data: 2006-10-06 21:26:10
    Od: "Michał Kobryń" <s...@W...gazeta.pl>

    *piotr'ek* <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> napisał(a):

    > Szkoda... a kto kupi... pewnie jakieś Icki, i będzie tak jak było... czyli
    > ch*wo!
    >
    > *

    I co z tego ze Icki kupi. Głupi jesteś i głupi zostaniesz. Chcialbyś być Ickim
    i żeby Cie było stać na zakup BPHu ale jesteś za głupi zeby tyle zarobić.

    Jakoś tak nie lubie antysemityzmu w żadnej postaci.

  • 4. Data: 2006-10-07 08:22:01
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > I co z tego ze Icki kupi. Głupi jesteś i głupi zostaniesz.

    Nawzajem!

    > Jakoś tak nie lubie antysemityzmu w żadnej postaci.

    A ja obłudy! Rusek - wolno mówić, Żabojad - wolno mówić, Angol - wolno
    mówić, a Żydek - ZABRONIONE!!!!

    *