-
1. Data: 2008-07-30 13:06:14
Temat: Hakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!
Od: Pogo <w...@g...com>
http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,5506060,Hakerz
y_ukradli_jej_3_350_zl___bank_nie_uznal_reklamacji_.
html
-
2. Data: 2008-07-30 13:12:17
Temat: Re: Hakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!
Od: krzysztofsf <k...@w...pl>
On 30 Lip, 15:06, Pogo <w...@g...com> wrote:
> http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,5506060,Hakerz
y_ukradli_jej_3_3...
Jaks stara ta informacja
Jesli od 22-ego lipca uplynelo kolka tygodni, to cos tu mi ni egra
czasowo.
-
3. Data: 2008-07-30 13:13:50
Temat: Re: Hakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!
Od: Pogo <w...@g...com>
krzysztofsf wrote:
> On 30 Lip, 15:06, Pogo <w...@g...com> wrote:
>> http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,5506060,Hakerz
y_ukradli_jej_3_3...
>
> Jaks stara ta informacja
> Jesli od 22-ego lipca uplynelo kolka tygodni, to cos tu mi ni egra
> czasowo.
Sezon urlopowy, wracasz z wakacji, a konto puste...
Pozdrawiam
Waldek
-
4. Data: 2008-07-30 13:32:21
Temat: Re: Hakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
On Wed, 30 Jul 2008 15:06:14 +0200, Pogo <w...@g...com>
wrote:
>http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,5506060,Haker
zy_ukradli_jej_3_350_zl___bank_nie_uznal_reklamacji_
.html
Normalka, może w końcu ludzie zrozumieją, że PIN jest bezpieczny dla
banku, a nei dla nich.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122688
___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70, 31-560 Kraków, (012) 3783198
_______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/ GG: 3524356
-
5. Data: 2008-07-30 13:58:29
Temat: Re: Hakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!
Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(a):
>
> Normalka, może w końcu ludzie zrozumieją, że PIN jest bezpieczny dla
> banku, a nei dla nich.
jest trojan, ktory wkleja w strony www bankow (rowniez citi) okienko z prosbą
o podanie kodu do obsługi telefonicznej - pani ta musiala podac kod, w innym
wypadku nie doszloby do wyprowadzenia pieniedzy z konta (kazdy nowy odbiorca
musi byc potwierdzony haslem sms lub aktywowany przez automatycznego bankiera
na podstawie wlasnie tego kodu). tak wiec pretensje moze miec raczej do
siebie...
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
6. Data: 2008-07-30 15:44:25
Temat: Re: Hakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
On Wed, 30 Jul 2008 13:58:29 +0000 (UTC), "Seba"
<b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
>jest trojan, ktory wkleja w strony www bankow (rowniez citi) okienko z prosbą
>o podanie kodu do obsługi telefonicznej - pani ta musiala podac kod, w innym
>wypadku nie doszloby do wyprowadzenia pieniedzy z konta (kazdy nowy odbiorca
>musi byc potwierdzony haslem sms lub aktywowany przez automatycznego bankiera
>na podstawie wlasnie tego kodu). tak wiec pretensje moze miec raczej do
>siebie...
W Citi podajesz pełny kod. Wystarczy, że ktoś sie wepnie w linię. OD
razu dodam - pracownik centrali telefonicznej może to zrobić bez
żadnego problemu.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
_______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html
___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356
-
7. Data: 2008-07-30 16:01:07
Temat: Re: Hakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!
Od: Maverick <k...@N...pl>
Adam Płaszczyca pisze:
> On Wed, 30 Jul 2008 13:58:29 +0000 (UTC), "Seba"
> <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
>
>> jest trojan, ktory wkleja w strony www bankow (rowniez citi) okienko z prosbą
>> o podanie kodu do obsługi telefonicznej - pani ta musiala podac kod, w innym
>> wypadku nie doszloby do wyprowadzenia pieniedzy z konta (kazdy nowy odbiorca
>> musi byc potwierdzony haslem sms lub aktywowany przez automatycznego bankiera
>> na podstawie wlasnie tego kodu). tak wiec pretensje moze miec raczej do
>> siebie...
>
> W Citi podajesz pełny kod. Wystarczy, że ktoś sie wepnie w linię. OD
> razu dodam - pracownik centrali telefonicznej może to zrobić bez
> żadnego problemu.
A to przesylane jest otwarcie? bez zadnego szyfrowania? LOL - jesli tak
to nigdy nawet nie spojrze na City.
Wydaje mi sie ze skoro nawet Polbank ma szyfrowanie - to KAZDY bank ma -
a wtedy nie wystarczy tylko podpiac sie pod linie.
--
Regards,
Maverick
PMS+ PJ S+ p M- W- P+:++ X+ L+ B++ M(+) Z++ T- W CB
Nissan Bluebird - juz pelnoletni
-
8. Data: 2008-07-30 16:01:29
Temat: Re: Hakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!
Od: Pogo <w...@g...com>
Adam Płaszczyca wrote:
> On Wed, 30 Jul 2008 13:58:29 +0000 (UTC), "Seba"
> <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
>
>> jest trojan, ktory wkleja w strony www bankow (rowniez citi) okienko z prosbą
>> o podanie kodu do obsługi telefonicznej - pani ta musiala podac kod, w innym
>> wypadku nie doszloby do wyprowadzenia pieniedzy z konta (kazdy nowy odbiorca
>> musi byc potwierdzony haslem sms lub aktywowany przez automatycznego bankiera
>> na podstawie wlasnie tego kodu). tak wiec pretensje moze miec raczej do
>> siebie...
>
> W Citi podajesz pełny kod. Wystarczy, że ktoś sie wepnie w linię. OD
> razu dodam - pracownik centrali telefonicznej może to zrobić bez
> żadnego problemu.
Z tego co wiem poszkodowana uzywa kodow sms do autoryzacji przelewow.
Telefon miala przy sobie na wakcjach. Po powrocie pieniedzy juz nie bylo
na rachunku. Co mozna zrobic dalej w tej sytuacji? Wiadomo do kogo
trafil przelew, bank odrzuca reklamacje? Co proponujecie?
Pozdrawiam
Waldek
-
9. Data: 2008-07-30 16:58:53
Temat: Re: Hakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!
Od: "Karthoon " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>
Pogo <w...@g...com> napisał(a):
>
> Z tego co wiem poszkodowana uzywa kodow sms do autoryzacji przelewow.
> Telefon miala przy sobie na wakcjach. Po powrocie pieniedzy juz nie bylo
> na rachunku. Co mozna zrobic dalej w tej sytuacji? Wiadomo do kogo
> trafil przelew, bank odrzuca reklamacje? Co proponujecie?
>
Citi to prawie najgorszy bank w PL, ale z tego artykułu nic nie wynika. W
szczególności nie wynika, dlaczego mieliby tą reklamację uznać.
Odmowa uznania reklamacji sugeruje, że wszystko odbyło się zgodnie z
zasadami, czyli jednak ktoś te kody podał, a więc musiał je znać.
Dużo by wyjaśniło podania uzasadnienia odmowy uznania reklamacji.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
10. Data: 2008-07-30 17:31:09
Temat: Re: Hakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!
Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>
Dnia Wed, 30 Jul 2008 18:01:07 +0200, Maverick napisał(a):
> A to przesylane jest otwarcie? bez zadnego szyfrowania?
A co chcesz szyfrować, klawisze w telefonie? Ścierając farbę?
> LOL - jesli tak
> to nigdy nawet nie spojrze na City.
Londyńskie?
AK