  • 1. Data: 2011-07-12 16:19:14
    Temat: Handel sreberm jest nielegalny
    Od: root <r...@v...pl>

    Słyszałeś skippy. Już koniec zabawy od 15 Lipca na razie dla usiaków ale
    wkrótce... Kto wie.
    Teraz jak bedziesz chcial cos kupic ze srebra to najwyżej żonie jakiś
    wisiorek. Koniec ze spekulacją.

    http://www.forexlive.com/blog/2011/07/12/gold-and-si
    lver-trading-to-be-illegal-starting-july-15-2011/

  • 2. Data: 2011-07-12 19:18:24
    Temat: Re: Handel sreberm jest nielegalny
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > wisiorek. Koniec ze spekulacją.
    >
    > http://www.forexlive.com/blog/2011/07/12/gold-and-si
    lver-trading-to-be-illegal-starting-july-15-2011/

    ja bym w ogóle skończył z każdą spekulacją
    wróć komuno

  • 3. Data: 2011-07-12 19:50:04
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 21:18:24 +0200, skippy napisał(a):

    lver-trading-to-be-illegal-starting-july-15-2011/

    > ja bym w ogóle skończył z każdą spekulacją
    > wróć komuno

    Trochę zaczynam się Ciebie bać.

  • 4. Data: 2011-07-12 20:02:03
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    lver-trading-to-be-illegal-starting-july-15-2011/

    > Trochę zaczynam się Ciebie bać.

    Bać to się należy coraz większego interwencjonizmu i pakowaniu łap państwa w
    gdzie się da.