  • 1. Data: 2011-12-19 17:07:26
    Temat: Harmonicznie topimy kapitał część 2
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    Harmonik znowu daje złe rekomendacje, dzisiak kupił 2 L kgh po cenie
    105,75, zająłem pozycję 2 S khg w tej cenie, zatem panienka
    harmoniczna przelewasz mi kasiorę

    ten rynek to gówno, zero płynności ale mam kilka S z którymi zostałem
    po sesji

    harmonik nie trać swoimi rekomendacjami kasy ludzkiej, wiesz że tam są
    same panienki nie mające pojęcia o tradingu

    harminik nie idź tą drogą buhhhhaaaaaaaaahahahaaaaaaaaaaaaaaa

    http://www.harmonictrading.pl/2011/12/19/analiza-tyg
    odniowa-19-12-2011/#disqus_thread

  • 2. Data: 2011-12-21 16:53:44
    Temat: Re: Harmonicznie topimy kapitał część 2
    Od: sierpniowy <s...@g...com>

    On 19 Gru, 18:07, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:
> [...]
    > same panienki nie mające pojęcia o tradingu
    >
    > harminik nie idź tą drogą buhhhhaaaaaaaaahahahaaaaaaaaaaaaaaa

    fajnie pisac na grupy, w rzeczywistosci przelew poszedł jednak w
    kierunku harmonicznej panienki ...

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-12-21 19:28:45
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 21 Gru, 17:53, sierpniowy <s...@g...com> wrote:

    godniowa-19-12-201...

    > fajnie pisac na grupy, w rzeczywistosci przelew poszedł jednak w
    > kierunku harmonicznej panienki ...
    >
    > pozdrawiam

    niestety nie , zobacz transakcje z 20 grudnia, kupno po 2 sztuki,
    kilkanascie transakcji, przy jakich cenach były rano , do południa
    duże obroty buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • 4. Data: 2011-12-21 19:41:16
    Od: "Archangell" <r...@o...pl>

    niestety nie , zobacz transakcje z 20 grudnia, kupno po 2 sztuki,
    kilkanascie transakcji, przy jakich cenach były rano , do południa
    duże obroty buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Tak tak Tomi. Tylko że harmonic podaje pozycje na bieżąco a Ty jak zwykle po
    fakcie.

    Arch

  • 5. Data: 2011-12-21 19:42:58
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > niestety nie , zobacz transakcje z 20 grudnia, kupno po 2 sztuki,
    >kilkanascie transakcji, przy jakich cenach były rano , do południa
    >duże obroty buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Tak Charlie wiemy to juz wszyscy dookoła łącznie z Ronem. Jestes najlepszy
    Charli i nigdy się nie mylisz. Zawsze do przodu.

    Tak trzymaj....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2011-12-22 14:12:59
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 21 Gru, 20:41, "Archangell" <r...@o...pl> wrote:
> [...]
    > duże obroty buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    >
    > Tak tak Tomi. Tylko że harmonic podaje pozycje na bieżąco a Ty jak zwykle po

    jednak różnimy się, harmonik skasował pozycję kasując groszę, ja
    trzymam L

  • 7. Data: 2011-12-22 19:07:16
    Od: " ron" <r...@N...gazeta.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > jednak r=F3=BFnimy si=EA, harmonik skasowa=B3 pozycj=EA kasuj=B1c grosz=EA,=
    > ja
    > trzymam L

    Ale cieniutki jestes czarli, rajdu już nie bedzie, lap te swoje grosiki poki
    czas.

  • 8. Data: 2011-12-22 20:30:57
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 22 Gru, 20:07, " ron" <r...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Ale cieniutki jestes czarli, rajdu już nie bedzie, lap te swoje grosiki poki
    > czas.
    >
    > --

    korzystałeś z usług psychiatrów ?

  • 9. Data: 2011-12-26 19:09:13
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    wrote:
> [...]
    > same panienki nie mające pojęcia o tradingu
    >
    > harminik nie idź tą drogą buhhhhaaaaaaaaahahahaaaaaaaaaaaaaaa

    jutro zaczyna się jazda na miedziaku panienki
    buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    z tego co wiem to harmonik nie ma pozycji

  • 10. Data: 2011-12-28 15:54:08
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 26 Gru, 20:09, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:

    godniowa-19-12-201...

    > jutro zaczyna się jazda na miedziaku panienki
    > buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    no jest nieźle panienki, zgodnie z przyjętym założeniem, buhahahahaa i
    dzieki za przelewy z koni na miedziance:)