  • 1. Data: 2010-08-12 10:55:50
    Temat: Hasla sms mbank/multibank nie dochodza od 12.30
    Od: "PL" <u...@W...pl>

    Hasla sms mbank/multibank nie dochodza mi od 12.30.

    Czy ktos moze potwierdzic to czy to tylko u mnie ?

  • 2. Data: 2010-08-12 11:03:00
    Temat: Re: Hasla sms mbank/multibank nie dochodza od 12.30
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    PL wrote:

    > Hasla sms mbank/multibank nie dochodza mi od 12.30.
    >
    > Czy ktos moze potwierdzic to czy to tylko u mnie ?

    Jeśli jesteś klientem Orange, to być może to ma
    jakiś związek..
    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,82435
    16,Awaria_Orange_w_centrum_Warszawy_i_w_Lodzi__Nie_m
    a.html

    PS. Właśnie by takim problemom zapobiegać z uporem
    korzystam z kart kodów, mimo że są płatne. Szkoda
    że do tej(bardziej niezawodnej) metody banki swych
    klientów opłatami zniechęcają..

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 3. Data: 2010-08-12 12:25:17
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (12.08.2010 13:03), Maciej 'AbrahaM' Piotrowski wrote:

> [...]
    > korzystam z kart kodów, mimo że są płatne. Szkoda
    > że do tej(bardziej niezawodnej) metody banki swych

    Co prawda mnie to także dotknęło, ale mimo wszystko uważam że to +
    możliwość awaryjnego potwierdzenia operacji w multilini wystarcza.

    Tj - wystarczyłoby, gdyby można było wszystko automatycznie potwierdzić.
    A np. zleceń maklerskich się nie da.

    p. m.

  • 4. Data: 2010-08-12 12:31:11
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    mvoicem <m...@g...com> writes:

    [...]

    > Co prawda mnie to także dotknęło, ale mimo wszystko uważam że to +
    > możliwość awaryjnego potwierdzenia operacji w multilini wystarcza.

    Jak kanał telefoniczny jest zablokowany to też?
    KJ

    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")