  • 1. Data: 2004-06-21 22:30:39
    Temat: Heyah i KK
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    Witam Grupowiczów,
    Czy ktoś ma doświadczenia z doładowywaniem konta Heyah za pośrednictwem KK?
    Wykonałem takie doładowanie w ostatni piątek i:
    - Na KK jest wyłącznie blokada, operacja nadal nie figuruje w historii
    transakcji.
    - Na koncie komórki brak kasy

    Czy takie opóźnienia to standard dla tej sieci, czy tylko pecha mam?

    Miłego dnia
    Tomek

  • 2. Data: 2004-06-21 22:39:23
    Temat: Re: Heyah i KK
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Tomasz Opalski napisał:

    > Czy takie opóźnienia to standard dla tej sieci, czy tylko pecha mam?

    Olej hooyah. Wyciagnij POPa z klopa. ;-))))

    Bartol

  • 3. Data: 2004-06-21 22:54:40
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@T...I.ZAMIEN.KRESKE.NA.KROPKE.wp_pl>

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > - Na KK jest wyłącznie blokada, operacja nadal nie figuruje w historii
    > transakcji.
    > - Na koncie komórki brak kasy
    > Czy takie opóźnienia to standard dla tej sieci, czy tylko pecha mam?

    ja dwa razy ladowalem... dwa razy poszlo mis zybko.. z tym ze raz blokada
    dlugo wisiala..

    poza tym przez sporo czasu doladownia na stronie nie dzialalo...

    pozdro
    SirmarK

  • 4. Data: 2004-06-21 22:57:25
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@T...I.ZAMIEN.KRESKE.NA.KROPKE.wp_pl>

> [...]
    > transakcji.
    > - Na koncie komórki brak kasy
    > Czy takie opóźnienia to standard dla tej sieci, czy tylko pecha mam?

    ja dwa razy ladowalem... dwa razy zasilenie poszlo szybko..
    z tym ze raz blokada dlugo wisiala dlugo.. chyba ze dwa tygodnie..

    poza tym przez sporo czasu doladownia na stronie nie dzialalo...
    potem dzialalo ale w kratke...

    sparwe zglaszalem... i jakos od marca nie moga tego porzadnie zrobic..

    pozdro
    SirmarK

  • 5. Data: 2004-06-22 08:38:53
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Tomasz Opalski napisał:

    > Witam Grupowiczów,
    > Czy ktoś ma doświadczenia z doładowywaniem konta Heyah za pośrednictwem KK?
    (...)

    Taniej i szybciej wyjdzie doładowanie przez Allegro. Po prostu puszczasz
    przelew max za 45-46zł a za kilka godzin/ minut (zależy od
    sprzedającego) masz kod wysłany pod maila. Sam tak kupowałem starter,
    niedawno go doładowałem raz i drugi (od różnych sprzedawców), działa bez
    problemów.

    Pzdr
    PWZ