  • 1. Data: 2009-02-04 22:25:57
    Temat: Hit na 2009
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Banki jak wszyscy wiedza przescigaja sie, upsss przescigały się w lokatach
    (czyt. zgarnianie z rynku). Obecnie dowiadujemy się że kasa ta przeznaczana
    jest na obligacje, dlatego tez akcje kredytowe sa wstrzymywane.
    Wynika z tego bardzo niecny plan inzynierii zydowskiej ktory realizuje sie
    bardzo ladnie w USA a mianowicie
    ludziki przynosza kase na lokaty -> bank kupuje obligacje -> rzad wspiera
    bank kasa z obligacji -> bank udziela kredytow "akcja kredytowa" -> rzad
    wykupuje obligacje -> bank zgarnia kase z obligacji i procentow kredytow ->
    obywatel za wszystko placi 2x

  • 2. Data: 2009-02-05 10:29:59
    Temat: Re: Hit na 2009
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > wykupuje obligacje -> bank zgarnia kase z obligacji i procentow
    > kredytow -> obywatel za wszystko placi 2x

    Banki przescigajace sie w lokatach sciagaly kase po 8-10%. Zeby zarobic to
    obligacje musialy by byc na jeszcze wiekszy procent. Jak znasz jakies
    polskie obligacje na taki procent to daj znac. Jestem powaznie
    zainteresowany.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 3. Data: 2009-02-05 10:34:49
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > wykupuje obligacje -> bank zgarnia kase z obligacji i procentow
    > kredytow -> obywatel za wszystko placi 2x

    przeanalizuj jakis raport banku za Q4 pod względem:
    a) ilości depozytów (złotowych)
    b) ilości kredytów (złotowych + walutowych udzielonych zwykle do konca
    września'08)
    c) spadku wartości waluty
    d) wysokości rezerw obowiązkowych w nbp.

    george

    P.S Z tego powinno być widać na co w Polsce są zbierane depozyty...

  • 4. Data: 2009-02-05 17:07:23
    Od: Zbyszek <zbign@naserwerze_o2.pl>

    Dnia 05-02-2009 o 11:29:59 DJ <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > obligacje musialy by byc na jeszcze wiekszy procent. Jak znasz jakies
    > polskie obligacje na taki procent to daj znac. Jestem powaznie

    te lokaty to szaleństwo, ale... nie znaczy że nie zarobią na obligacjach
    krótkoterminiowo.
    ZObacz moj list odnosnie obligacji z jesieni.

    Z.

  • 5. Data: 2009-02-05 17:56:44
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > obligacje musialy by byc na jeszcze wiekszy procent. Jak znasz jakies
    > polskie obligacje na taki procent to daj znac. Jestem powaznie

    a kto mowi ze zarobi, weszla rekomendacja z NBP o zwiekszeniu pokrycia w
    skarbcu z 10% na 20%, zstad tez walka na lokaty.
    Nie wiem bo nie mam ale w umowie jest chyba zapis ze moga oprocentowanie
    jest zmienne. :-)

    Pozdr

  • 6. Data: 2009-02-05 17:57:38
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > d) wysokości rezerw obowiązkowych w nbp.
    >
    > george
    >
    > P.S Z tego powinno być widać na co w Polsce są zbierane depozyty...

    wiem ale rezerwy mozna tez miec w obligacjach, nieprawdaz