  • 1. Data: 2010-08-02 20:44:44
    Temat: Hossa ale dlaczego?
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Jakie są powody obecnej hossy?
    Wskaźniki takie sobie jak były. Dane makro takie jak były wcześniej. Nic się
    nie zmieniło. Akcje (C/Z, C/K itp) są raczej drogie, a ceny napompowane.
    Inwestorzy zagraniczni mają znacznie lepsze miejsca do inwestowania od
    Polski, jak np Chiny.
    Jedynym powodem wzrostów jest wg mnie wcześniejszy spadek.

    Jakiś słomiany ten ogień. Nie kupuję, ale też i nie sprzedaję. :)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-08-02 21:00:53
    Temat: Re: Hossa ale dlaczego?
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Akcje (C/Z, C/K itp) są raczej drogie, a ceny napompowane.

    Jak to mierzysz? Skąd wiesz, że akcje są drogie? Od jakiego poziomu zaczęły
    być drogie? Może tylko nie wielu nie stać, a wielu stać?

  • 3. Data: 2010-08-02 21:42:30
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak to mierzysz? Skąd wiesz, że akcje są drogie? Od jakiego poziomu
    > zaczęły
    > być drogie? Może tylko nie wielu nie stać, a wielu stać?

    Porównuję je z moją firemką, wieloletnią lokatą kapitału np w nieruchomości
    i typowymi wskaźnikami małych biznesików.

  • 4. Data: 2010-08-02 22:11:44
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Porównuję je z moją firemką, wieloletnią lokatą kapitału np w
    > nieruchomości i typowymi wskaźnikami małych biznesików.

    Widać z tego, ze wskaźniki przez Ciebie używane nie bardzo sprawdzają się na
    WGPW. Ceny rosną czyli popyt jest większy niż podaż. Ci co kładą kasę po
    stronie popytowej pewnie nie mają firemek lub biznesiki maja większe i mniej
    wydajne lub decyzje ciągną z innego palca.

  • 5. Data: 2010-08-02 22:14:33
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Porównuję je z moją firemką, wieloletnią lokatą kapitału np w
    > nieruchomości i typowymi wskaźnikami małych biznesików.

    To inwestuj w firemkę a nie "napompowaną" WGPW...

    --
    marfi

  • 6. Data: 2010-08-03 05:20:26
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    > mniej
    > wydajne lub decyzje ciągną z innego palca.

    Myślisz, że oni myślą RACJONALNIE???

  • 7. Data: 2010-08-03 05:21:11
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > To inwestuj w firemkę a nie "napompowaną" WGPW...

    Przecież czynię to od wielu lat, a tutaj tylko dywersyfikuję.

  • 8. Data: 2010-08-03 06:40:33
    Od: ichi <a...@d...gh>

    Jan Werbiński wrote:

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Myślisz, że oni myślą RACJONALNIE???

    A co za różnica?

    --
    ichi

  • 9. Data: 2010-08-03 07:03:36
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "ichi" <a...@d...gh> napisał w wiadomości

    >>> na

    > A co za różnica?

    Wykres na podstawie racjonalnych decyzji, to łagodna krzywa niekiedy
    zmieniająca odrobinę swój kierunek. Rzeczywisty wykres indeksu, to szał
    sprzecznych emocji porównywalny tylko z burzą hormonów u dziewczyn z ADHD.
    Reakcje rynku są zawsze przesadzone i nieadekwatne.

  • 10. Data: 2010-08-03 07:23:42
    Od: ichi <a...@d...gh>

    Jan Werbiński wrote:

> [...]
    > sprzecznych emocji porównywalny tylko z burzą hormonów u dziewczyn z ADHD.
    > Reakcje rynku są zawsze przesadzone i nieadekwatne.

    Zamiast wykresów można sobie oglądać średnie - piękne, wygładzone...
    Sugeruję też nie używać wielkich kwantyfikatorów ("zawsze") w stosunku do
    rynków finansowych.

    --
    ichi