  • 1. Data: 2009-06-06 16:01:58
    Temat: Hybryda Citi
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    Witam,
    czy ktoś z grupowiczów analizował ustawienia chipa na kartach
    hybrydowych Citi? Parę dni temu aktywowałem taką kartę i wczoraj po
    raz pierwszy jej użyłem. Na pierwszy ogień poszedł EMPIK - były dwie
    próby, obie zakończone niepowodzeniem po około dwóch minutach
    oczekiwania. W końcu zapłaciłem kartą mBanku (również hybrydową).
    Następnie udałem się do Media Marktu, gdzie karta Citi zadziałała bez
    problemów (autoryzacja online). Po powrocie do domu z ciekawości
    zadzwoniłem na CitiPhone. Podejrzewałem, że może dwie pierwsze
    nieudane próby wynikały z braku pinu offline na karcie. Konsultant
    poinformował mnie jednak, że według jego informacji był to problem z
    terminalem. Dzisiaj płaciłem w sklepie i nie było żadnych problemów.
    Ciekawi mnie jednak, jak ustawiony jest chip na karcie Citi, a
    dokładniej czy preferuje autoryzację offline czy online.