  • 1. Data: 2009-03-19 10:38:00
    Temat: I co dalej z usd/pln
    Od: "wtopiony na maks" <[TNIJ_SPAM]@op.pl>

    zjazd w okolice 3,00 zeta - chyba tak to wygląda?

  • 2. Data: 2009-03-19 11:46:56
    Temat: Re: I co dalej z usd/pln
    Od: sorden <s...@w...pl>

    wtopiony na maks wrote:

    > zjazd w okolice 3,00 zeta - chyba tak to wygląda?

    Wszystk od edka zalezy.

    --
    in

  • 3. Data: 2009-03-19 12:11:45
    Od: "Madafaka" <...@...pl>

    > zjazd w okolice 3,00 zeta - chyba tak to wygląda?

    Moment..., niektorzy widzieli go po 6zl. Gdzie oni sa?

  • 4. Data: 2009-03-19 12:19:04
    Od: "wtopiony na maks" <[TNIJ_SPAM]@op.pl>

    a skąd wiesz że w dłuższej perspektywie nie będzie?

  • 5. Data: 2009-03-19 12:24:10
    Od: "Madafaka" <...@...pl>

    >a skąd wiesz że w dłuższej perspektywie nie będzie?

    W jakiej dluzszej, chlopie, benek wlaczyl drukarki na pelne obroty.

  • 6. Data: 2009-03-19 12:25:28
    Od: "wtopiony na maks" <[TNIJ_SPAM]@op.pl>

    ja tam się nie znam, ale drukarki chodza już od dawna, a mimo to
    dolar umacniał się

  • 7. Data: 2009-03-19 12:48:05
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "wtopiony na maks" <[TNIJ_SPAM]@op.pl> pisze:

    > ja tam się nie znam, ale drukarki chodza już od dawna, a mimo to
    > dolar umacniał się

    ja tam się nie znam, ale koniec "okresu zastraszania pogłębianiem
    ciężkiego światowego kryzysu" może zmienić sytuacje *szybko*.

    Reakcja rynku/świata na "drukowanie dolarów" *jest nietypowa*, warto
    podkreślać najbardziej oczywiste wyjaśnienie dlaczego oraz to co powinno
    spowodować "powrót do normalności".

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Ślepego nie obchodzi to, że świeca jest droga.

  • 8. Data: 2009-03-19 13:02:37
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    > Reakcja rynku/świata na "drukowanie dolarów" *jest nietypowa*, warto
    > podkreślać najbardziej oczywiste wyjaśnienie dlaczego oraz to co powinno
    > spowodować "powrót do normalności".

    Odpisz co uwazałbys za typową? Chodzi oczywiście o procent reakcji

  • 9. Data: 2009-03-19 18:07:35
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Madafaka <...@...pl> napisał(a):

    > W jakiej dluzszej, chlopie, benek wlaczyl drukarki na pelne obroty.

    1000000000000 USD drukuje? Ciekawe ile zajęłoby mu to czasu. Zera dopisuje i
    enter.

    To chyba jest bardziej prawdopodobna przyczyna osłabienia dolara :

    http://tinyurl.com/dxlqbj

    bo zera to już wcześniej dopisywali i dolar się umacniał.

    kc

  • 10. Data: 2009-03-19 18:47:54
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl> pisze:

    > Odpisz co uwazałbys za typową? Chodzi oczywiście o procent reakcji

    W *normalnej* sytuacji po prostu nie mieliby jaj żeby tyle drukować,
    wiec nawet nie warto za bardzo się bawić w bezużyteczną teorię.

    Niezwykle nadzwyczajna sytuacja jest uzasadnieniem niezwykle
    nadzwyczajnych kroków które *na razie* politycy i wyborcy "łykają" bez
    naprawdę liczących się sprzeciwów bo są wystarczająco "zastraszeni".
    Tylko że jak pokazała walka Bernanke z "deflacją" za Greenspana efekty
    mogą+ się pojawić po (kilku) latach.

    FED nie kroczy utartą ścieżką wiec zapewnienia o braku na niej wszelkich
    pułapek to dla mnie wiara a nie wiedza.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Jeśli rozrzucasz ciernie, nie chodź bez butów.