  • 1. Data: 2002-06-06 06:44:39
    Temat: I cos dla Amry ;-)
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Za Rzepą

    "LIST DO REDAKCJI
    Co zostało z obietnic

    Gdy prawie rok temu Fortis Bank wprowadzał do oferty rachunek e-Pakiet, poinformował,
    że
    po sześciu miesiącach posiadania konta można ubiegać się o kartę Visa Classic. Na
    stronie
    internetowej Fortis Banku do tej pory wisi informacja na ten temat. Wielokrotnie
    zapewniano, że taka karta będzie w ofercie. A teraz w banku ciągle powtarzają, że
    dostępna
    jest tylko Visa Electron i gdy tylko wprowadzą Visę Classic, to poinformują klientów.

    Dla mnie to oszustwo. Naobiecują, a później kpią z ludzi. Nie zamykałbym w Pekao SA
    rachunku, do którego miałem Visę Concerto, gdybym wiedział, że tak będzie. Niestety,
    zamknąłem konto licząc na Visę Classic w Fortis Banku.

    Z jednej strony bank rozwija usługi dla małych i średnich przedsiębiorstw, ale
    e-Pakiet
    wprowadził i zostawił. Nie wiadomo, zamknąć konto czy trzymać.

    Uczestnik dyskusji na forum pl.biznes.banki

    Waldemar Leszczyński, rzecznik prasowy Fortis Banku potwierdza, że wprowadzając do
    oferty
    e-Pakiet bank obiecywał kartę Visa Classic dla posiadających konto przez co najmniej
    sześć
    miesięcy. - Bank nie zrezygnował z tych planów, przesunął jednak termin wprowadzenia
    karty
    do sprzedaży. Decyzja ta wynika z małego zainteresowania kartą ze strony
    dotychczasowych
    właścicieli e-Pakietów - tłumaczy rzecznik banku. - Przebojem pozostaje wciąż
    wydawana
    standardowo do rachunku Visa Electron. Pozwala ona bezpłatnie pobierać gotówkę z
    bankomatów w Polsce i na świecie. Gdy zaproponowanie posiadaczom e-Pakietów karty
    Visa
    Classic stanie się ekonomicznie uzasadnione, z pewnością zrobimy to i niezwłocznie
    powiadomimy klientów.

    Gwoli ścisłości dodajmy, że Visa Classic jest wydawana do innych rachunków
    prowadzonych
    przez Fortis Bank. Można ją otrzymać do Pakietu Srebrnego, Złotego i Złotego VIP. P.
    B."

    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_02060
    6/pieniadze_a_7.html#1

    Grzegorz

  • 2. Data: 2002-06-06 07:46:13
    Temat: Re: I cos dla Amry ;-)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    poinformował, że
    > po sześciu miesiącach posiadania konta można ubiegać się o kartę Visa

    ekhem, moze nie skojrza fortislinki maila wyslanego poczta wewnetrzna ;)
    Listy jak widac nie czytaja... ;)
    Taaa ale tak na wszelki wypadek pieniadze z konczacej sie lokaty
    porozdysponuje po roznych kontach....

    P.S. A moze by tak przez Pl@nete znowu zlozyc wniosek o VC?? Juz raz
    dzwonili, ze to nie dla e-pakietow, ale moze tym razem sie zlamia??? ;)))

  • 3. Data: 2002-06-06 09:03:38
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    AMRA napisał(a):

    > P.S. A moze by tak przez Pl@nete znowu zlozyc wniosek o VC?? Juz raz
    > dzwonili, ze to nie dla e-pakietow, ale moze tym razem sie zlamia??? ;)))

    to ja tez cos takiego im zloze

    roberts

  • 4. Data: 2002-06-06 09:17:33
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > to ja tez cos takiego im zloze

    na poczte wewnetrzna dalej nie odpowiedzieli.
    Zauwazylem taka prawidlowosc, iz jak pytyam o rzecz ogolna - odpowiedz mam
    raz dwa trzy. A jak o VC to zdaze zapomniec i dopiero odpisza :)
    Zazwyczaj:
    cos w stylu szanowny panie w tym momencie do e-pakietu wydawana jest tylko
    VE. Jak tylko zostanie wprowadzna VC z przyjemnoscia poinformujemy Pana o
    tym fakcie.
    dlartego ubezpieczylem sie i w liscie napisalem, ze narazie nie ma i ze
    planuja - i to juz wiem ;)))
    he he he - sie biedni maja, ale kurde jak naobiecuja to prosze niech
    dotrzymaja.
    Tym bardziej, ze oplaty wzrosly x2 a nowych uslug nie bylo.
    a z e-Pakkietu naprawde moznaby zrobic konkurencyjny produkt...

  • 5. Data: 2002-06-06 10:43:29
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    AMRA napisał(a):

    > Tym bardziej, ze oplaty wzrosly x2 a nowych uslug nie bylo.
    > a z e-Pakkietu naprawde moznaby zrobic konkurencyjny produkt...

    po podwyzce jest ubezpieczenie

    roberts

  • 6. Data: 2002-06-06 11:04:12
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > po podwyzce jest ubezpieczenie

    Nie od razu, tylko od niedawna i obejmuje wszystkie karty, a nie specjalnie
    e-pakiet.

  • 7. Data: 2002-06-07 10:18:13
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    AMRA napisał(a):

    > na poczte wewnetrzna dalej nie odpowiedzieli.

    poslalem im wniosek przez www o vc i w niecala godzine (52 min
    dokladnie) odpisali mi poczta wewnetrzna

    <cytat z fortisa>
    Szanowny Panie,
    Karta Visa Classic nie znajduje się jeszcze w ofercie rachunku e-Pakiet,
    który Pan posiada. Wniosek o wydanie karty Visa Classic został
    odrzucony. Bank powiadomi Pana o wprowadzeniu tego produktu do oferty
    e-Pakietu.
    </cytat z fortisa>

    trzeba im przyznac, ze wnioski rozpatruja blyskawicznie ;)
    roberts