  • 1. Data: 2009-06-26 23:39:28
    Temat: I gdzie jest... ?
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    I gdzie jest wiadomość od Oloba Kowalskiego

    odnośnie:

    "[...] czy jest gdzieś informacja na jakie kwoty poszczególne państwa mają
    wydrukowane pieniadze? chodzi mi dla przykładu na jaką kwotę polska ma
    wydrukowanych pieniędzy i czy ktokolwiek podaje na jaką kwotę rocznie tych
    pieniędzy dodrukowuje? [...]".

    Czyżby Donkowa prowokacja ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2009-06-26 23:40:52
    Temat: Re: I gdzie jest... ?
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Czyżby Donkowa prowokacja ?.

    I moja ?

    [...]
    Dokładnie Olobie.Pytanie jest zasadnicze.

    Dlaczego pomimo tego iż Donek dodrukował 15 mld, ceny nie wzrosły o 15%.
    Jaki trick sie za tym kryje i kiedy on da znać o sobie ?.

    [...]

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2009-06-26 23:46:06
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Czyżby Donkowa prowokacja ?.

    Nie znalazło się.
    Jakas zaćma pardon.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2009-06-26 23:48:43
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Nie znalazło się.
    > Jakas zaćma pardon.

    Przez chwile w moim czytniku nie widziałem wiadomości z 26 czerwca 2009
    13:56

    Dziwne jakieś to...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2009-06-27 09:11:59
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wydrukowane pieniadze? chodzi mi dla przykładu na jaką kwotę polska ma
    > wydrukowanych pieniędzy i czy ktokolwiek podaje na jaką kwotę rocznie tych

    Donkowa prowokacja polega na Twojej niewiedzy albo na uzywaniu przez Ciebie
    jakichs dziwacznych metod czytania newsów.
    Ja w readerze mam tę wiadomość oloba, wraz z całym wątkiem, pod datą

    Juz Ci kiedyś to wyjaśniano.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-06-27 21:10:51
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    >
    > Dlaczego pomimo tego iż Donek dodrukował 15 mld, ceny nie wzrosły o 15%.
    > Jaki trick sie za tym kryje i kiedy on da znać o sobie ?.

    Uważasz że ceny nie wzrosły o 15%. Spytaj żony albo matki ile wydaje na
    podstawowe artykuły i usługi potrzebne nie do normalnego życia ale do
    biologicznego przeżycia. Jaka jest inflacja można się dowiedzieć bez żadnego
    specjalnego liczenia i gdybania. Wystarczy popatrzeć na oferty kredytowe banków.
    I odjąć od tego z 2-3%.

  • 7. Data: 2009-06-29 14:19:31
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "Endriu" <n...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > wydrukowane pieniadze? chodzi mi dla przykładu na jaką kwotę polska ma
    > wydrukowanych pieniędzy i czy ktokolwiek podaje na jaką kwotę rocznie tych

    1. Tez nie widze tekstu oloba
    2. Bylo tu chyba nawet kiedys na grupie odpowiedziane. A wiec.... informacja
    o tym ile pieniedzy zostalo dodrukowane jest tajna - nie jest dostepna
    publicznie.

    Pozdr,
    Duch