  • 1. Data: 2014-03-08 00:45:28
    Temat: I komu teraz lać ?
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    BZ WBK - zabawa na finiszu
    w BGZ wiewiórkom orzeszki się kończą
    - no i komu tu teraz polać ?

    Moze jakieś propozycje jaki bank jest obecnie najbardziej "godzien"
    aby otrzymywać przelew od pracodawcy ?

  • 2. Data: 2014-03-08 09:45:54
    Temat: Re: I komu teraz lać ?
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > BZ WBK - zabawa na finiszu
    > w BGZ wiewiórkom orzeszki się kończą
    > - no i komu tu teraz polać ?
    >
    > Moze jakieś propozycje jaki bank jest obecnie najbardziej "godzien"
    > aby otrzymywać przelew od pracodawcy ?

    Meritum może. Wszystko za darmochę. Albo zobacz jakiś lokalny BS.
    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2014-03-08 14:43:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 08.03.2014 00:45, Waldek pisze:
    > BZ WBK - zabawa na finiszu
    > w BGZ wiewiórkom orzeszki się kończą
    > - no i komu tu teraz polać ?
    >
    > Moze jakieś propozycje jaki bank jest obecnie najbardziej "godzien"
    > aby otrzymywać przelew od pracodawcy ?

    Ja pierwszy miesiąc w Toyotabank zaliczyłem. Lać wprawdzie nie trzeba
    ale przez 6 m-c jest w bardzo sensowna cofka (10%) od wydatków max 50
    zł. Może ktoś jeszcze w maju/czerwcu z czymś wyskoczy przed wakacjami.

    P.S. a z Wubeku za polecenie zapłaty dostałeś czy jeszcze czekasz?

    Xenocide

  • 4. Data: 2014-03-08 15:27:43
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-03-08 09:45, Grzexs pisze:

    > Meritum może. Wszystko za darmochę. Albo zobacz jakiś lokalny BS.

    W Meritku mam - od czasu premii paliowo-pochodnej, poprzez 1% CB za
    rozdanie kartą, ale tam IMO nic nie dają (i raczej nie dawali) za lanie
    pensji przez pracodawce
    Jedynym wymogiem do spełnienia byl wpływ "z zewnątrz"

  • 5. Data: 2014-03-08 15:30:16
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-03-08 14:43, xbartx pisze:

> [...]
    > zł. Może ktoś jeszcze w maju/czerwcu z czymś wyskoczy przed wakacjami.
    >
    > P.S. a z Wubeku za polecenie zapłaty dostałeś czy jeszcze czekasz?

    Jeszcze nie dali ... to jakos do 2 mies. po ostatniej premii mialo byc
    o ile mnie skleroza nie myli ;)

    Wracając do tematu - daje obecnie ktoś coś sensownego
    (ekstra - jako wartość dodana) w zamian za regularne lanie pensji ?

  • 6. Data: 2014-03-08 20:39:36
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Witaj Waldek!

    W dniu 8 marca 2014 (sobota) o godzinie 20:37:58 napisano:

    > Jeszcze nie dali ... to jakos do 2 mies. po ostatniej premii mialo byc
    > o ile mnie skleroza nie myli ;)

    też się zastanawiam, kiedy należy się spodziewać ekstra premii za
    polecenie zapłaty. Mówisz, że to 2 miesięcy??. Nie pamiętasz skąd to
    wiesz?? Ciekawe czy przez ten czas też należy lać pensje i robić 300
    zeta obrotu, itp

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Marcin "lolekanabolek"

  • 7. Data: 2014-03-08 21:11:53
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Witaj lolekanabolek!

    W dniu 8 marca 2014 (sobota) o godzinie 21:08:19 napisano:

> [...]
    > polecenie zapłaty. Mówisz, że to 2 miesięcy??. Nie pamiętasz skąd to
    > wiesz?? Ciekawe czy przez ten czas też należy lać pensje i robić 300

    poszperałem w regulaminie, w moim przypadku powinni do końca kwietnia
    się uwinąć
    art 10
    Nagroda dodatkowa zostanie wypłacona na Konto Godne Polecenia w
    terminie:
    a) do końca marca 2014 r. w przypadku Uczestników, którzy założą Pakiet
    Konto Godne Polecenia w marcu 2013 r.,
    b) do końca kwietnia 2014 r. w przypadku Uczestników, którzy założą
    Pakiet Konto Godne Polecenia w kwietniu 2013r.,
    c) do końca maja 2014 r. w przypadku Uczestników, którzy założą Pakiet
    Konto Godne Polecenia w maju 2013 r.

  • 8. Data: 2014-03-08 21:12:39
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 08.03.2014 00:45, Waldek wrote:
    > BZ WBK - zabawa na finiszu
    > w BGZ wiewiórkom orzeszki się kończą
    > - no i komu tu teraz polać ?
    >
    > Moze jakieś propozycje jaki bank jest obecnie najbardziej "godzien"
    > aby otrzymywać przelew od pracodawcy ?

    Cieszmy się okresem karencji, żaden bank nie premiuje ale jeszcze żaden
    nie pobiera opłat za polewanie. Wkrótce to się zmieni, myślę że tak z
    jeden procent banki będą kasować od wpływu wynagrodzenia. Dziwny był ten
    owczy pęd po nasze wynagrodzenia. Jak kasa wpłynie, to dla banku same
    wydatki: karty, bankomaty, przelewy, itp.

  • 9. Data: 2014-03-08 22:08:15
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-03-08 00:45, Waldek pisze:
    > Moze jakieś propozycje jaki bank jest obecnie najbardziej "godzien"
    > aby otrzymywać przelew od pracodawcy ?

    W skarpetę :-)

    Ostatnio przy zakupach w Komputroniku gotówką zaoszczędziłem 10%.
    Sam byłem zdziwiony. Szybko zwięźle i na temat. Bankowatość phii :-)

    Piszę tu w kontekście oczywiście tego tu modnego ciułania glajcarów ;-)
    A frajerzy rajcują się przelewaniem :-)

    PS. No dobra. Wiem że oficjalnie zyskuje się tylko 2% (wg regulaminu)
    ale w realnym świecie bilon jest bilon :-)

  • 10. Data: 2014-03-08 23:16:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 8 marca 2014 21:12:39 UTC+1 użytkownik mx napisał:
    >Jak kasa wpłynie, to dla banku same wydatki:
    Jakie tam wydatkui: ma kaśę i obraca
    >karty,
    płatne
    >bankomaty,
    Też są prowizje za wypłaty
    >przelewy,
    jw. prowizje za przelewy sa.
    Po raz kolejny pisze że pl.misc.banki top żadna reprezntacyjna grupa: większość
    klientów banków płaci za kontop, płaci za karty, za wypłaty z bankomatów, tlko jakiś
    promil np nie płaci odsetek od kk, od debetów itp