  • 1. Data: 2011-08-02 10:57:33
    Temat: I sesja w mBanku dzisiaj...
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Doszedł komuś przelew wysłany I sesją z mBanku? Bo ja czekam i czekam, w
    citku pieniądze powinny być o 12-tej i nic.

  • 2. Data: 2011-08-02 11:39:36
    Temat: Re: I sesja w mBanku dzisiaj...
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Marcin Wasilewski napisał(a) :
    > Doszedł komuś przelew wysłany I sesją z mBanku? Bo ja czekam i czekam, w
    > citku pieniądze powinny być o 12-tej i nic.

    He, a ja wysłałem przed drugą do Meritum i czekam, czekam...
    Czy może raczej w tym drugim banku wiszą w próżni. To nie pierwszy raz.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 3. Data: 2011-08-02 13:26:35
    Od: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin Wasilewski <j...@a...pl> napisał(a):

    > Doszedł komuś przelew wysłany I sesją z mBanku? Bo ja czekam i czekam, w
    > citku pieniądze powinny być o 12-tej i nic.
    Doszedł, do Lukasa. Nie wiem o której był na miejscu, ale było sprawdzałem ok
    13-14 tej i było.

    Pozdrawiam
    Michał M