  • 1. Data: 2004-10-19 10:46:54
    Temat: I troche o reklamie nowej karty
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    15 października br. rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na
    rynek Kartę Kredytową STUDENT PKO Banku Polskiego. Jest to pierwsza na
    polskim rynku przezroczysta karta kredytowa dla studentów.
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,7024

    a zdjecia samej karty sa tu:
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,7008

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-10-19 10:50:13
    Temat: Re: I troche o reklamie nowej karty
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > a zdjecia samej karty sa tu:
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,7008

    I po co propagować zdjęcia tego paskudztwa :-) ?

  • 3. Data: 2004-10-19 10:59:40
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > I po co propagować zdjęcia tego paskudztwa :-) ?

    eee nie przesadzaj - mnie sie podoba.

    Tylko ciekaw jestem jak pasjonaci tacy jak Zwiruki, Frabinskie i Malarze ja
    wysepia :D

  • 4. Data: 2004-10-19 10:59:51
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > I po co propagować zdjęcia tego paskudztwa :-) ?

    Znaczy, ze niby brzydka jest ?!

    MAd Hat
    ter

  • 5. Data: 2004-10-19 11:08:38
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
> [...]
    > rynek Kartę Kredytową STUDENT PKO Banku Polskiego. Jest to pierwsza na
    > polskim rynku przezroczysta karta kredytowa dla studentów.

    E, na zdjeciu widze ze nie jest przezroczysta, tylko ze ma duzo
    przezroczystych okienek. Spodziewalem sie wiecej przezroczystosci po tej
    karcie. Widac ma cos do ukrycia ;)

    > a zdjecia samej karty sa tu:
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,7008

    Miko

  • 6. Data: 2004-10-19 11:15:27
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > eee nie przesadzaj - mnie sie podoba.
    >
    > Tylko ciekaw jestem jak pasjonaci tacy jak Zwiruki, Frabinskie i Malarze
    > ja wysepia :D

    A to problem jest zostac studentem ?
    Do 35 roku zycia to mozna nawet na dziennych, panstwowych i za darmo...

    MAd Hat
    ter

  • 7. Data: 2004-10-19 11:19:22
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ wrote:

    > Znaczy, ze niby brzydka jest ?!

    Gorzej niż brzydka - paskudna :-) A co? Projektowałes ją, że się tak
    interesujesz ;-) ?

  • 8. Data: 2004-10-19 11:19:54
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ <s...@w...pl> wrote:
    > A to problem jest zostac studentem ?
    > Do 35 roku zycia to mozna nawet na dziennych, panstwowych i za
    > darmo...

    z komunikatu

    "Aby otrzymać Kartę Kredytową STUDENT wystarczy posiadać lub otworzyć
    rachunek SUPERKONTO STUDENT, posiadać regularne wpływy na rachunek bądź
    stałe miesięczne dochody w wysokości, co najmniej 400 zł oraz mieć nie
    więcej niż 26 lat. "

  • 9. Data: 2004-10-19 11:26:31
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Gorzej niż brzydka - paskudna :-) A co? Projektowałes ją, że się tak
    > interesujesz ;-) ?

    Ze jest sliczna to bym nie powiedzial... ale intrygujaca, nowatorska to bym
    sie odwazyl :)

    MAd Hat
    ter

  • 10. Data: 2004-10-19 11:26:34
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ napisał(a):

    > A to problem jest zostac studentem ?
    > Do 35 roku zycia to mozna nawet na dziennych, panstwowych i za darmo...

    Tyle że karta jest dla studentów do 26. roku życia...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica