  • 1. Data: 2011-06-24 06:34:36
    Temat: IB - gdzie regulaminy ?
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Gdzie sie podzial regulamin lokaty antyinflacyjnej
    bo widze obecnie antyinflacyjna II (2)
    Gdzie sa dostepne regulaminy starszych produktow w pdf ?

  • 2. Data: 2011-06-24 06:45:47
    Temat: Re: IB - gdzie regulaminy ?
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-24 08:34, Waldek pisze:
    > Gdzie sie podzial regulamin lokaty antyinflacyjnej
    > bo widze obecnie antyinflacyjna II (2)
    > Gdzie sa dostepne regulaminy starszych produktow w pdf ?

    Nie wiem gdzie się podziała u nich, konsultant pewno coś zezna, ale
    wersję dla indywidualnych masz tutaj:
    <http://www.4shared.com/document/xwZArGR6/REGULAMIN_
    LOKATA_Antyinflacyjn.html>

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2011-06-24 07:02:55
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > Nie wiem gdzie się podziała u nich, konsultant pewno coś zezna, ale wersję dla
    > indywidualnych masz tutaj:
    > <http://www.4shared.com/document/xwZArGR6/REGULAMIN_
    LOKATA_Antyinflacyjn.html>

    Dzięki, bo właśnie zasiliłem pierwsze wnioski i chciałem sobie
    "zdeponować" na kompie regulamin, (pamięć białkowa ulotną jest)
    - a tu taki ZONK ;)

    A swoja droga, widze ze zjechali z 6 na 5,75
    i obnizyli "indeksacje" z 1,5 na 1% ?
    - to tym bardziej szkoda zeby zlozone wnioski przepadly

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-06-24 11:23:53
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-24 09:02, Waldek pisze:

    > A swoja droga, widze ze zjechali z 6 na 5,75
    > i obnizyli "indeksacje" z 1,5 na 1% ?
    > - to tym bardziej szkoda zeby zlozone wnioski przepadly

    Uznali, że przeszarżowali, albo tylko robią "badania rynku", tj motłochu :)

    Ta lokata, to całkiem-całkiem. Od wielu lat wydawało sie, że nie ma nic
    lepszego, niż DZ (obligacje 10-letnie zmienne). Ta lokata im nie
    ustępuje. O ile Czarnecki nie poleci Grobelnym.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 5. Data: 2011-06-25 13:42:17
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 24.06.2011 13:23, Maruda wrote:

> [...]
    > lepszego, niż DZ (obligacje 10-letnie zmienne). Ta lokata im nie
    > ustępuje. O ile Czarnecki nie poleci Grobelnym.
    Jak wejdzie podatek, to w rzeczywistości ta lokata (+1,5%) będzie
    oprocentowana powyżej inflacji gdy inflacja przekroczy 6,4%

  • 6. Data: 2011-06-25 13:44:31
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-25 15:42, XYZ pisze:

    > Jak wejdzie podatek, to w rzeczywistości ta lokata (+1,5%) będzie
    > oprocentowana powyżej inflacji gdy inflacja przekroczy 6,4%

    A co wtedy (czy nie-wtedy, ale jak ch..e wytną antybelkowanie) będzie
    dla niej konkurencją?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 7. Data: 2011-06-25 14:02:11
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 25.06.2011 15:44, Maruda wrote:

    > A co wtedy (czy nie-wtedy, ale jak ch..e wytną antybelkowanie) będzie
    > dla niej konkurencją?

    Lokaty na 10% :)

  • 8. Data: 2011-06-25 14:06:13
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 25.06.2011 16:02, XYZ wrote:

    > Lokaty na 10% :)
    No i rzecz jasna bez naliczania dziennego, ponieważ zaokrąglanie w górę
    będzie powodowało utratę groszy, co może sporo obniżyć efektywną stopę
    procentową (np. strata 1 gr przy dziennych odsetkach 15 gr).

  • 9. Data: 2011-06-25 17:31:14
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości

    > No i rzecz jasna bez naliczania dziennego, ponieważ zaokrąglanie w górę będzie
    > powodowało utratę groszy, co może sporo obniżyć efektywną stopę procentową
    > (np. strata 1 gr przy dziennych odsetkach 15 gr).

    Lokata jest "zrywalna" co 3 m-ce,
    wiec nie widze wiekszego problemu jesli pojawia sie lepsze oferty
    to juz zalezy od IB czy bedzie chcial je utrzymac ;)