  • 1. Data: 2009-03-07 11:13:02
    Temat: IKE obligacje w PKO BP
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Jako, że IKE Lokata w mBanku ma mizerny % zastanawiam się nad IKE Obligacje
    w PKO BP.
    Poczytałem trochę o tej ofercie, ale chciałbym jeszcze dowiedzieć się czegoś
    więcej od tych, którzy wykorzystują to konto emerytalne.
    Pomożecie? :)

  • 2. Data: 2009-03-07 12:32:57
    Temat: Re: IKE obligacje w PKO BP
    Od: Ra <a...@a...com>

    Robert Wicik pisze:
> [...]
    > Poczytałem trochę o tej ofercie, ale chciałbym jeszcze dowiedzieć się czegoś
    > więcej od tych, którzy wykorzystują to konto emerytalne.

    w mbanku też masz mike obligacje

  • 3. Data: 2009-03-07 12:46:07
    Od: Darek <d...@w...pl>

    Ra wrote:
    > w mbanku też masz mike obligacje

    To troche co innego. mIKE Obligacje to zwykły fundusz obligacji a IKE
    Obligacje w PKOBP inwestyje chyba tylko i wyłącznie w 10-letnie
    obligacje EDO.

  • 4. Data: 2009-03-07 13:42:28
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ra" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    > w mbanku też masz mike obligacje

    Miałem tam IKE fundusze - fundusze Skarbca, w których też pośrednio
    inwestować omżna w obligacje, ale to nie to samo.
    W PKO jest IKE gdzie bezpośrednio inwestuje się w obligacje skarbu państwa,
    a nie w obligacje np. z Kajmanów.