  • 1. Data: 2003-07-17 12:40:51
    Temat: ING BSK Prestiż - limit w rach. po 1 m-cu
    Od: "Radek" <k...@i...pl>

    Czy jakiemuś posiadaczowi konta Prestiż w ING udało się uzyskać linię
    kredytową w rachunku już po 1 miesiącu od założenia konta?
    Regulamin mówi o 2-krotności wpływów, ale jak wiadomo regulamin zwykle
    sobie, a życie sobie...

    Radek

  • 2. Data: 2003-07-18 07:49:09
    Temat: Re: ING BSK Prestiż - limit w rach. po 1 m-cu
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

> [...]
    | kredytową w rachunku już po 1 miesiącu od założenia konta?
    | Regulamin mówi o 2-krotności wpływów, ale jak wiadomo regulamin zwykle

    Złożyłem taki wniosek po pierszym wpływie na rachunek, musiała byc to pensja
    od pracodawcy z wyraźnym opisem, że chodzi o pobory. Wnioskowałem o 10 tys.,
    dostałem 7tys.

    Tomek