  • 1. Data: 2003-05-15 11:18:43
    Temat: ING BSK - fatalne wyniki
    Od: "Don " <d...@g...pl>

    WARSZAWA (Reuters) - Kiepska koniunktura gospodarcza w
    połączeniu ze spadkiem stóp
    procentowych i marż doprowadziły do znacznego pogorszenia
    wyników ING BSK, którego zysk netto spadł w pierwszym
    kwartale o 90 procent do 6,3 miliona złotych.

    podr.

  • 2. Data: 2003-05-15 11:22:15
    Temat: Re: ING BSK - fatalne wyniki
    Od: e...@p...onet.pl

> [...]
    > wyników ING BSK, którego zysk netto spadł w pierwszym
    > kwartale o 90 procent do 6,3 miliona złotych.

    i juz jasne czemu oplaty podniesli :)
    przy 1 milionie prowadzonych ror-ow (cos kolo tego), i tylko 2 przelewach z
    kazdego miesiecznie, jak skasuja od ludzi dodatkowo po zlotowce, to dostana z
    tego 6 mio. - czyli poprawia za kwartal wynik o 100 proc. :->

  • 3. Data: 2003-05-15 11:35:18
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > przelewach z kazdego miesiecznie, jak skasuja od ludzi dodatkowo po
    > zlotowce, to dostana z tego 6 mio. - czyli poprawia za kwartal wynik

    raczej straca z paredziesiat tys. rorow po 4 i 7zl/m-c plus inne oplaty i
    wynik w przyszlosci jeszcze sie pogorszy...

    D.

  • 4. Data: 2003-05-15 11:39:51
    Od: e...@p...onet.pl

    > raczej straca z paredziesiat tys. rorow po 4 i 7zl/m-c plus inne oplaty i
    > wynik w przyszlosci jeszcze sie pogorszy...

    miejmy nadzieje! mnie osobiscie (jako klienta z "wyzszej polki" ;-) te zmiany
    nie dotycza, ale tez zaczynam miec ich powoli dosc. niestety nie widze na razie
    dla siebie optymalnej alternatywy. mysle ze do czasu.

  • 5. Data: 2003-05-15 11:45:51
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > kazdego miesiecznie, jak skasuja od ludzi dodatkowo po zlotowce, to dostana z
    > tego 6 mio. - czyli poprawia za kwartal wynik o 100 proc. :->

    Nie zartuj, ja juz zaczalem szukac innego banku. Raczej im sie pogorszy
    o nastepne 90%.

  • 6. Data: 2003-05-15 12:21:37
    Od: "Viacomp" <b...@u...viacomp.com.pl>

> [...]
    dostana z
    > tego 6 mio. - czyli poprawia za kwartal wynik o 100 proc. :->

    to jest styl myslenia Kołodki - wpływy maleją to zwiększyć daninę

    tyle że Kołodko jeszcze może sobie na to pozwolić bo płacenie podatków nie
    ma w zasadzie alternatywy, natomiast w przypadku BSK rozwiązań
    alternatywnych jest multum

  • 7. Data: 2003-05-15 13:18:05
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> wrote:

    > Nie zartuj, ja juz zaczalem szukac innego banku. Raczej im sie pogorszy
    > o nastepne 90%.

    Polecam mBbank :>

    --
    ___________ (R)

  • 8. Data: 2003-05-15 13:42:37
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Polecam mBbank :>

    W mbanku juz mam ;-) Tylko ze pechowo nie ma w Wieliczce euronetu.
    Wyglada na to ze pokocham BPH ....

  • 9. Data: 2003-05-15 15:06:03
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> wrote:

    > W mbanku juz mam ;-) Tylko ze pechowo nie ma w Wieliczce euronetu.
    > Wyglada na to ze pokocham BPH ....

    :/

    Myślę, że gotówkę i tak będziesz zasysał po drodze z pracy przy HiTesco,
    albo na BP przy Kamieńskiego.

    --

  • 10. Data: 2003-05-16 06:40:09
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Myślę, że gotówkę i tak będziesz zasysał po drodze z pracy przy HiTesco,
    > albo na BP przy Kamieńskiego.

    Ja nawet tamtedy nie jezdze ... zawsze most Wandy, Brzegi, Sledziejowice
    ... tak wiec najblizej mam do M1 w pracy, ale jak weekend, to przydalby
    sie w wieliczce.