  • 1. Data: 2003-06-27 19:09:09
    Temat: [ING BSK] karta w euro
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Witajcie,

    Właśnie przeczytałem, że ING BSK w połowie lipca wprowadzi kartę Maestro
    do rachunku w Euro. Wydaje mi się, że ze względu na dość często
    poruszany problem przeliczania walut przy płatnościach zagranicznych
    może być to interesująca oferta. Oczywiście jak zawsze "diabeł tkwi w
    szczegółach", a do tych na razie nie dotarłem. Może ktoś wie coś więcej...

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 2. Data: 2003-06-30 08:10:21
    Temat: Re: [ING BSK] karta w euro
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej> napisał(a):

> [...]
    > może być to interesująca oferta. Oczywiście jak zawsze "diabeł tkwi w
    > szczegółach", a do tych na razie nie dotarłem. Może ktoś wie coś więcej...

    Interesujaca informacja. Od ponad roku zwracam uwage na pbb ze w polskim
    systemie bankowym brakuje takiego produktu. Karta w ING bylaby chyba strzalem
    w dziesiatke - rachunek w Euro jest tam bezplatny, dosc dobrze oprocentowany,
    a w dodatku mozna miec podglad przez siec. Ciekawe kiedy beda jakies
    szczegoly oferty. Jak widac ING tonie na polu ROR gdzie kolejne posunieca
    zdyskwalifikowaly calkowicie ten produkt ale za to pojawiaja sie ciekawe
    oferty bedace swego rodzaju ewenementem na polskim rynku - jak karta Maestro
    prepaid czy teraz Maestro w Euro. Pewnie kto inny prowadzi dzial ROR a kto
    inny jest opowiedzialny za nowe produkty :-)

    D.

  • 3. Data: 2003-06-30 08:59:04
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Dave "
> [...]
    > szczegoly oferty. Jak widac ING tonie na polu ROR gdzie kolejne posunieca
    > zdyskwalifikowaly calkowicie ten produkt

    chyba tez sie zachęcę - mam trochę EUR na a'vista w Fortisie a tak waluty
    maja teraz 0%
    przeniosę je może do ING jeśli to co piszesz jest prawdą
    natomiast co do ROR-a to trzeba sie było załapać na taryfę-0 zero opłat
    a konto na drobne wydatki kartą całkiem dobre. jak brak to zasilane
    przelewem
    tego konta kolejne posuniecia na szczescie nie skasowaly, tylko nowych juz
    nie otwierają ;-)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-06-30 14:11:37
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał:

    > chyba tez sie zachęcę - mam trochę EUR na a'vista w Fortisie a tak waluty
    > maja teraz 0%
    > przeniosę je może do ING jeśli to co piszesz jest prawdą

    Eee, akceptowalość Maestro za granica jest raczej słaba ;-// Szkoda ze nie ma
    jakiejś wypukłej....
    BTW:
    http://www.ing.pl/_itemserver/BSK/Biuletyn.pdf

  • 5. Data: 2003-06-30 15:07:41
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Witek"
    > http://www.ing.pl/_itemserver/BSK/Biuletyn.pdf

    ciekawe jaka bedzie prowizja za wyjmowanie EUR z bankomatu z takiej karty -
    to sie okaze za 2 tygodnie, jak sie znajdzie w ofercie
    *** blad ***