  • 1. Data: 2003-07-11 18:42:11
    Temat: [ING BSK] pytanie o oprocentowanie OKA
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Witam,

    bank podaje, że OKO ma oprocentowanie od 1 tys. zł 1,9 proc, od 5 tys.
    zł 2,9 proc., itd. Czy należy to rozumieć, że środki mieszczące się w
    poszczgólnych progach są oprocentowane w tej wysokości (analogicznie do
    zasad obowiązujących w Inteligo) czy też po przekroczeniu określonego
    progu wszystkie środki są oprocentowane według niego.

    Kamil

  • 2. Data: 2003-07-11 19:00:54
    Temat: Re: [ING BSK] pytanie o oprocentowanie OKA
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > zł 2,9 proc., itd. Czy należy to rozumieć, że środki mieszczące się w
    > poszczgólnych progach są oprocentowane w tej wysokości (analogicznie do

    Nie, tutaj nie ma takiego oszustwa jak Inteligo i oprocentowanie
    dotyczy pełnej kwoty.

    Pix

  • 3. Data: 2003-07-11 21:13:13
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    pix wrote:
    > Nie, tutaj nie ma takiego oszustwa jak Inteligo i oprocentowanie
    > dotyczy pełnej kwoty.

    Łącznie z tym pierwszym tysiącem, który według tabeli nie łapie się
    nawet do najniższego oprocentowania? Innymi słowy czy jesli ma się tam 6
    tys. to całe 6 tys. jest oprocentowane, czy tylko 5.

  • 4. Data: 2003-07-11 23:17:14
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Kamil Kosinski"

    > Łącznie z tym pierwszym tysiącem, który według tabeli nie łapie się
    > nawet do najniższego oprocentowania? Innymi słowy czy jesli ma się tam 6
    > tys. to całe 6 tys. jest oprocentowane, czy tylko 5.

    Raz przeliczyłem odsetki i wyszło mi, że liczą się od _całego_ salda.

  • 5. Data: 2003-07-12 11:12:33
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Raz przeliczyłem odsetki i wyszło mi, że liczą się od _całego_ salda.

    Mogę to potwierdzić - jak na razie też nie zauważyłem jakichś
    nieuczciwych praktyk w ING BSK odnośnie depozytów - niestety
    w odróżnieniu od kilku innych banków, jak chociażby wspominane
    wcześniej Inteligo.

    Pix