  • 1. Data: 2004-11-13 17:52:59
    Temat: ING BankOnLine - "Nieudane logowanie"
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Dzisiaj wchodząc do systemu zauważyłem informację:

    Nieudane logowanie: 2004-11-13 10:27:13

    Najciekawsze jest to, że o tej godzinie nie korzystałem z systemu i
    zastanawiam się skąd to się wzięło. Dochodzę do wniosku, że albo ktoś
    próbował się zalogować na swoje konto i po prostu coś mu się pomyliło. Tak
    czy inaczej mam dwa pytania do użytkowników tego systemu. Czy informacja o
    nieudanym logowaniu jest po jakimś czasie usuwana z ekranu głównego czy
    teraz po każdym wejściu będzie ona wyświetlana? Czy w przypadku kilku prób
    nieudanego logowania byłaby wyświetlana informacja o nich wszystkich?

    --
    chairon

  • 2. Data: 2004-11-13 18:02:01
    Temat: Re: ING BankOnLine - "Nieudane logowanie"
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisal(a):
> [...]
    > teraz po każdym wejściu będzie ona wyświetlana? Czy w przypadku kilku prób
    > nieudanego logowania byłaby wyświetlana informacja o nich wszystkich?

    Ktoś zna Twój login i próbował się logować. Wyświetlana jest zawsze
    ostatnia nieudana próba.

    Kiedyś było też tak (nie wiem, czy dalej ten idiotyczny zapis mają), że
    po trzech takich logowaniach płacisz 30 zł za wydanie nowego klucza. I
    nie ma zmiłuj i tłumaczenia, że to nie Ty. Fajnie, nie? Dlatego nie
    polecam tego banku do prowadzenia takiego zwykłego RORa, jest sto
    lepszych. Na plus jedynie spora liczba bankomatów na Śląsku.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 3. Data: 2004-11-13 18:08:17
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Samotnik <s...@s...eu.org> napisał(a):

    > Dlatego nie
    > polecam tego banku do prowadzenia takiego zwykłego RORa, jest sto
    > lepszych. Na plus jedynie spora liczba bankomatów na Śląsku.

    Zanim założyłem tam konto, to przeanalizowałem też inne oferty, ale ponieważ
    mieszkam w małej miejscowości, to i wybór był ograniczony. Brak bankomatów
    Euronet skutecznie mi uniemożliwił wybór mBanku, Inteligo też nie do końca
    jest zintegrowane z PKO BP (brak możliwości sprawdzania salda rachunku w ich
    banku), a inne banki, które mam na miejscu albo nie oferują dostępu on-line,
    albo jest on dodatkowo płatny i razem z opłatą za prowadzenie rachunku
    wychodzi drożej niż w ING BSK.

    --
    chairon

  • 4. Data: 2004-11-13 18:13:50
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Sat, 13 Nov 2004 18:02:01 +0000 (UTC), Samotnik
    <s...@s...eu.org> napisał:

> [...]
    > polecam tego banku do prowadzenia takiego zwykłego RORa, jest sto
    > lepszych. Na plus jedynie spora liczba bankomatów na Śląsku.

    Już nie ma tej opłaty ;-) Zmieniasz wieć zdanie co do polecanie? ;-)

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 5. Data: 2004-11-13 18:21:03
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <j...@g...plbzdodat
    kow> napisal(a):

    > Już nie ma tej opłaty ;-) Zmieniasz wieć zdanie co do polecanie? ;-)

    To dobrze, będę się pewnie czuł wiedząc, że kolega, który podejrzał mój
    login, nie otrąbi mnie na 30 zł. ;)

    Ale nadal uważam, że jeśli chodzi o ROR dostępny via Internet, to BSK
    jest fatalny i ma do dupy interfejs. Te ichnie aplety javowe...

  • 6. Data: 2004-11-13 23:03:35
    Od: "alexander" <SPAM@OFF>

    > Ale nadal uważam, że jeśli chodzi o ROR dostępny via Internet, to BSK
    > jest fatalny i ma do dupy interfejs. Te ichnie aplety javowe...

    Do dupy interfejs w porownaniu z BSK to ma MBank niestety.

  • 7. Data: 2004-11-13 23:06:16
    Od: "alexander" <SPAM@OFF>

    > Dochodzę do wniosku, że albo ktoś
    > próbował się zalogować na swoje konto i po prostu coś mu się pomyliło.

    Moze byc taka sytuacja ze ktos ma b.podobny login do Twojego.
    Niewiem jakimi to sie rzadzi prawami.

  • 8. Data: 2004-11-14 09:23:45
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 04-11-13 19:13, Użytkownik JaKi napisał :

    > Już nie ma tej opłaty ;-) Zmieniasz wieć zdanie co do polecanie? ;-)

    nie ma tej opłaty czy jest mniejsza (5 zł)?

    andy_nek

  • 9. Data: 2004-11-14 13:24:15
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Sun, 14 Nov 2004 10:23:45 +0100, Andrzej Kłos
    <a...@k...wp.pl> napisał:

    > nie ma tej opłaty czy jest mniejsza (5 zł)?

    Mniejsza, tak jak piszesz. Choć wydawało mi sie że miała być zniesiona...

  • 10. Data: 2004-11-15 17:20:25
    Od: "thin-man" <d...@o...pl>

    w <news:cn5gu4$g2m$1@shodan.interia.pl>
    chairon napisał(a):

    > Czy w przypadku kilku prób
    > nieudanego logowania byłaby wyświetlana informacja o nich wszystkich?

    W zakładce ustawienia->rejestr ostatnich operacji,
    masz wsystkie operacje wykonane za pomocą BankOnLine. W tym udane i
    nieudane logowania.

    Thin-man
    --- Mama says: Stupid is as stupid does! ---