-
1. Data: 2009-02-07 11:48:59
Temat: ING Direct - Electric Orange
Od: "bradley.st" <b...@g...pl>
... czyli demo amerykanskiego "odpowiednika" mBanku:
http://home.ingdirect.com/images/demo_eo.html
http://tinyurl.com/bbd5cw
Podoba sie? Nie podoba sie? Jak sie ma do polskich standardow?
Gdyby w ramach zrewanzowania sie, ktos chcial odpowiedziec z linkiem
do ciekawego demo banku z Polski/Europy - bede wdzieczny. Znam juz
mBank, Nordea i ING Bank Slaski.
Irytujaca muzyke mozna wylaczyc w lewym dolnym rogu.
Przekonanym o czekowym zacofaniu za oceanem polecam przyjrzenie sie:
"How do I send money?" / "Send Electric Checks". :)
-
2. Data: 2009-02-07 11:52:24
Temat: Re: ING Direct - Electric Orange
Od: Robert Kois <k...@h...pl>
Dnia Sat, 7 Feb 2009 03:48:59 -0800 (PST), bradley.st napisał(a):
> Gdyby w ramach zrewanzowania sie, ktos chcial odpowiedziec z linkiem
> do ciekawego demo banku z Polski/Europy - bede wdzieczny. Znam juz
> mBank, Nordea i ING Bank Slaski.
http://www.bph.pl/static/demo/demo_sezam/index.html
http://demo.eurobank.pl/
http://www.pekao.com.pl/pekao24demo/ClientLogon.pl
--
Kojer
-
3. Data: 2009-02-08 14:18:05
Temat: Re: ING Direct - Electric Orange
Od: "bradley.st" <b...@g...pl>
Dzieki! Zecydowanie to eurobanku jest najbardziej "user-friendly".
W Pekao juz na pierwszej stronie jest chyba wszystko co mozna bylo
wetknac ;) Zdecydowanie dla bardziej uswiadomionych uzytkownikow.
-
4. Data: 2009-02-08 18:51:12
Temat: Re: ING Direct - Electric Orange
Od: Robert Kois <k...@h...pl>
Dnia Sun, 8 Feb 2009 06:18:05 -0800 (PST), bradley.st napisał(a):
> Dzieki! Zecydowanie to eurobanku jest najbardziej "user-friendly".
> W Pekao juz na pierwszej stronie jest chyba wszystko co mozna bylo
> wetknac ;) Zdecydowanie dla bardziej uswiadomionych uzytkownikow.
Akurat z wszystkimi trzema miałem doczynienia. Zdecydowanie najlepszy był
BPH. Do tego szybko i w miare kompetentnie odpowiadający konsultanci na
pocztę wewnętrzną. Po przejęciu BPH przez Pekao i przerzuceniu na nowy
system wyrażałem się brzydko bo funkcjonalność była mocno okrojona a
odpowiedzi w wewnętrznej poczcie w ostatnim mozliwym dniu i zwykle bez
sensu i nie na temat ;). Od Eurobanku za wiele nie wymagam bo korzystam
tylko z lokat i karty debetowej, aczkolwiek system działa zadziwiająco
sprawnie (dużo mniej klientów więc i obciążenie serwerów małe). Denerwuje
mnie tylko konieczność wpisywania hasła przy logowaniu. Skoro i tak muszę
użyć tokena to na cholerę jeszcze hasło.
--
Kojer