  • 1. Data: 2009-02-07 11:48:59
    Temat: ING Direct - Electric Orange
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    ... czyli demo amerykanskiego "odpowiednika" mBanku:

    http://home.ingdirect.com/images/demo_eo.html

    http://tinyurl.com/bbd5cw

    Podoba sie? Nie podoba sie? Jak sie ma do polskich standardow?

    Gdyby w ramach zrewanzowania sie, ktos chcial odpowiedziec z linkiem
    do ciekawego demo banku z Polski/Europy - bede wdzieczny. Znam juz
    mBank, Nordea i ING Bank Slaski.

    Irytujaca muzyke mozna wylaczyc w lewym dolnym rogu.

    Przekonanym o czekowym zacofaniu za oceanem polecam przyjrzenie sie:
    "How do I send money?" / "Send Electric Checks". :)

  • 2. Data: 2009-02-07 11:52:24
    Temat: Re: ING Direct - Electric Orange
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    http://www.bph.pl/static/demo/demo_sezam/index.html
    http://demo.eurobank.pl/
    http://www.pekao.com.pl/pekao24demo/ClientLogon.pl

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2009-02-08 14:18:05
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    Dzieki! Zecydowanie to eurobanku jest najbardziej "user-friendly".

    W Pekao juz na pierwszej stronie jest chyba wszystko co mozna bylo
    wetknac ;) Zdecydowanie dla bardziej uswiadomionych uzytkownikow.

  • 4. Data: 2009-02-08 18:51:12
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 8 Feb 2009 06:18:05 -0800 (PST), bradley.st napisał(a):

    > Dzieki! Zecydowanie to eurobanku jest najbardziej "user-friendly".
    > W Pekao juz na pierwszej stronie jest chyba wszystko co mozna bylo
    > wetknac ;) Zdecydowanie dla bardziej uswiadomionych uzytkownikow.

    Akurat z wszystkimi trzema miałem doczynienia. Zdecydowanie najlepszy był
    BPH. Do tego szybko i w miare kompetentnie odpowiadający konsultanci na
    pocztę wewnętrzną. Po przejęciu BPH przez Pekao i przerzuceniu na nowy
    system wyrażałem się brzydko bo funkcjonalność była mocno okrojona a
    odpowiedzi w wewnętrznej poczcie w ostatnim mozliwym dniu i zwykle bez
    sensu i nie na temat ;). Od Eurobanku za wiele nie wymagam bo korzystam
    tylko z lokat i karty debetowej, aczkolwiek system działa zadziwiająco
    sprawnie (dużo mniej klientów więc i obciążenie serwerów małe). Denerwuje
    mnie tylko konieczność wpisywania hasła przy logowaniu. Skoro i tak muszę
    użyć tokena to na cholerę jeszcze hasło.

    --
    Kojer