  • 1. Data: 2008-01-31 21:05:44
    Temat: ING Direct (haczyk ;-) )
    Od: "Zdzislaw" <k...@i...eu>

    Witam!
    Czas sie rozstac z ING:
    "Dziękujemy za zainteresowanie (...). Informujemy,
    że ING Bank Śląski S.A. nie zrealizował (...) ponieważ konto Direct nie może
    być rachunkiem wspólnym."
    Jajca jakies.
    Jutro ide wypowiedzec umowe.

    Z.

  • 2. Data: 2008-01-31 21:13:32
    Temat: Re: ING Direct (haczyk ;-) )
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Zdzislaw"
> [...]
    > "Dziękujemy za zainteresowanie (...). Informujemy,
    > że ING Bank Śląski S.A. nie zrealizował (...) ponieważ konto Direct

    zaloz sobie Nordea Spektrum - mam wspolne z żoną, ale w ING
    pozostawiłem sobie dostęp on-line (do konta OKO, kart przedplaconych i
    KK)
    bo to nic nie kosztuje :-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2008-01-31 21:41:34
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Sty, 21:05, "Zdzislaw" <k...@i...eu> wrote:
> [...]
    > "Dziękujemy za zainteresowanie (...). Informujemy,
    > że ING Bank Śląski S.A. nie zrealizował (...) ponieważ konto Direct nie może

    Wyraznie pisza o tym w ofercie..

  • 4. Data: 2008-01-31 21:45:04
    Od: "Zdzislaw" <k...@i...eu>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >Wyraznie pisza o tym w ofercie..
    To przydaloby sie jeszcze aby o tym o czym pisza w ofercie "powiadomili"
    wlasny system on-line coby nie umozliwial (proponowal) w swojej
    funkcjonalnosci zmiane oferty na "Direct" dla kont wspolnych i z powodzeniem
    nie przyjmowal takich dyspozycji :-) (przez ostatni miesiac bede im
    codziennie taki wniosek generowal - moze sie uda)

    Z.