-
1. Data: 2003-06-04 06:34:45
Temat: [ING] Jaja jak w Sląskim
Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>
Zaniepokojony pobraniem prowizji za HomeCash udałem się do macierzystego
oddziału. Otóż z grubsza rok temu złożyłem pisemnie prośbę o rezygnację z
tej usługi. Po dłuższej konsternacji pan (nie)dysponent nie mógł odnaleźć
mojego pisma - nawet zapytał czy może ja nie mam potwierdzenia. Sic! W końcu
postanowił zatelefonować do Centrali do Katowic. I co usłyszałem? Otoż tam
mają mój wniosek o zamknięcie HomeCasha (brawo). Ale parę lat temu pomyliłem
hasła i zablokowałem sobie dostęp, w rezultacie czego musiałem ponownie
wygenerować pilk .bpd - no więc Oni w Centrali zablokowali mi rok temu
dostęp do jednego (pliku .bpd/HomeCasha) zaś pozostawili otwarty dostęp do
drugiego. Tak właśnie usłyszałem od pana (nie)dysponenta - wierzyć mi się
nie chce - to się qpy nie trzyma !#$%^&! Na wniosku o zamknięcie dostępu
przez HomeCash - jest wniosek o zamknięcie dostępu do rachunku - a nie
wniosek o zamknięcie jednego HomeCasha, a drugiego nie. Jaja jakich mało.
Co o tym sądzicie? Jak to skutecznie zareklamować? Dopiero wczoraj
ponownie zamknąłem HomeCasha - kto da gwarancję, że skutecznie - więc
prowizja zostanie pobrana dwukrotnie (2x 5 PLN). Ale przecież rok temu
zamykając HomeCash - kierowałem się względami bezpieczeństwa (o prowizji
wtedy nikt nie słyszał) - da się to jakoś też zareklamować?
RJCz
-
2. Data: 2003-06-04 18:18:27
Temat: Re: [ING] Jaja jak w Slaskim
Od: Krzysztof Jach <k...@t...net.pl>
On Wed, 4 Jun 2003 08:34:45 +0200, "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>
wrote:
tak w praktyce to mozesz "reklamowac" w nastepujacy sposob:
- zamknac rachunek
- napisac kilka "cieplych" postow nt "tych sku...synow"
- opowiedzedziec wsrod znajomch jaki ten bank jest do dupy i zeby na
sam dzwiek jego nazwy gryzli.
Jezeli tak "zareklamuje" kilka tysiecy klientow to moze "lepek" od
strategii marketingowej "w detalu" straci prace.
przy okazji mozna dodac, ze korzysanie z ich "biura maklerskiego" to
istny horror, a obslga klientow biznesowych to zupelne dno.
Nie jest istotne czy to jest tak do konca prawda ale zawiedzenie
zaufania klienta (zmiana prowizji) musi kosztowac (bank, nie klienta).
Osoby, ktore maja w banku kredyt lub sa DG maja problem i czasem wola
strawic kilkanascie zl/miesiac podwyzki niz kombinowac.
I na to te "cwoki" licza.
Da sie zyc ale trzeba byc "bank jumper" co ze zrozumialych wzgledow
nie kazdy moze zastosowac.
KJ
-
3. Data: 2003-06-05 06:24:12
Temat: Re: [ING] Jaja jak w Sląskim
Od: t...@p...onet.pl
> Co o tym sądzicie? Jak to skutecznie zareklamować? Dopiero wczoraj
> ponownie zamknąłem HomeCasha - kto da gwarancję, że skutecznie - więc
> prowizja zostanie pobrana dwukrotnie (2x 5 PLN). Ale przecież rok temu
> zamykając HomeCash - kierowałem się względami bezpieczeństwa (o prowizji
> wtedy nikt nie słyszał) - da się to jakoś też zareklamować?
Pomyśl sobie, idziesz do sklepu jako klient, proszę Pan ten towar kosztuje tyle
a tyle, ale to nie jest ostatnie nasze słowo, zawsze coś można utargować,
chociażby dla poprawy samopoczucia. Zadbają o to, byś wrócił tu następnym razem
W banku (tu w ING) jest dokładnie odwrotnie, zawsze Cie ud... byle wiecej na
tobie zarobić. Podpisałeś umowe, masz przes...e, dlatego zawsze warto 75 razy
czytać umowe i gnębić panienki (panów) o każdy szczegół. Teraz jest
przynajmniej wybór, kiedyś był tylko HomeCash.
t.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl