-
1. Data: 2003-06-13 20:03:10
Temat: ING Pani - zepsuta promocja dzięki pracownikom ....
Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
jak już pisałem, otrzymałem kartę i 151 zł
oczywiście nie były zachowane obiecywane terminy, ale kasa jest na koncie
dzisiaj próbowałem z niej skorzystać i ... i się nie dało
terminal odrzucił transakcję, a bankomat napisał "nie znaleziono rachunku"
zadzwoniłem do ING i okazuje się, że karta jest aktywowana, mogę sprawdzić
saldo w bankomacie, ale jakaś niedysponentka w oddziale coś źle zrobiła i
nie aktywowała rachunku
a więc kasę mam, ale nie mogę skorzystać
najciekawsze jest to, że kilkukrotnie upewniałem się, czy niedysponentka wie
co robi i na pewno uaktywniła kartę - oczywiście wziąłem ksero potwierdzenia
aktywowania karty
ponieważ nie ufałem niedysponentce, dla pewności przetestowałem czy mogę
sprawdzić saldo w bankomacie -nie wiedziałem, że sprawdzenie salda i
pobranie kasy to dwie różnie działające operacje
no i muszę jeszcze raz iść do oddziału
aby było śmiesznie, żadne oddział ING w Wawie nie jest czynny w soboty, a te
najbliżej mnie (w moim bloku nawet jeden) są czynne do 18 (a ja zwykle przed
18 nie za bardzo mogę iść do banku)
ogólnie mówiąc, dobrze pomyślana promocja, ale chyba przez brak koordynacji
i jasnych procedur totalnie zniechęcająca klientów do korzystania z karty
--
pozdrawiam
plusz
/porada miesiąca: wysyłając list do wielu użytkowników korzystaj z pola UDW
(BCC) /