  • 1. Data: 2009-11-02 14:15:43
    Temat: [ING] Zmiana funkcjonalności OKO/OKO Direct
    Od: "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl>

    Szanowni Państwo, Od 30.11.2009 roku zmienia się funkcjonalność posiadanego
    przez Państwa rachunku Otwartego Konta Oszczędnościowego/Direct Zostanie
    ograniczona możliwość przelewania środków na rachunki których nie jesteście
    Państwo właścicielami Więcej informacji o wprowadzanych zmianach znajdziecie
    Państwo po wejściu na stronę internetową www.ingbank.pl/ioko

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 2. Data: 2009-11-02 14:54:59
    Temat: Re: [ING] Zmiana funkcjonalności OKO/OKO Direct
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 02 Nov 2009 15:15:43 +0100, MacGregor napisał(a):

    > Szanowni Panstwo, Od 30.11.2009 roku zmienia sie funkcjonalno?ae
    > posiadanego przez Panstwa rachunku Otwartego Konta
    > Oszczedno?ciowego/Direct Zostanie ograniczona mo?liwo?ae przelewania
    > ?rodków na rachunki których nie jeste?cie Panstwo w?a?cicielami Wiecej
    > informacji o wprowadzanych zmianach znajdziecie Panstwo po wej?ciu na
    > strone internetow? www.ingbank.pl/ioko

    Po przeczytaniu: wygląda, że można nadal robić pierwszy bezpłatny przelew
    na własny rachunek w innym banku. Więc dla mnie (i zapewne 99%
    użytkowników, którzy nie maja jednocześnie ROR w ING) niewiele to zmieni.

  • 3. Data: 2009-11-02 20:07:41
    Temat: Re: [ING] Zmiana funkcjonalno?ci OKO/OKO Direct
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    > Po przeczytaniu: wygląda, że można nadal robić pierwszy bezpłatny przelew
    > na własny rachunek w innym banku. Więc dla mnie (i zapewne 99%

    Ciekawe jak oni zweryfikujo że nie należy do mnie jesli podam swoje dane do
    przelewu a konto nalez di kogoś innego (poza ING)

    jk

  • 4. Data: 2009-11-04 11:01:37
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    MacGregor pisze:
> [...]
    > Państwo właścicielami Więcej informacji o wprowadzanych zmianach znajdziecie

    Zrobili byka:

    "3.4 Wypłata środków w PLN /walutach wymienialnych z rachunku OKO
    realizowana w formie polecenia przelewu złożonego w systemie ING
    BankOnLine na rachunki własne posiadacza OKO Direct prowadzone w ING
    Banku Śląskim - 0zł"

    Żeby zrobić bezpłatny przelew z OKO na swoje konto w ING przez net
    trzeba mieć też OKO Direct. Typowa pomyłka spowodowana korzystaniem
    Ctrl-C, Ctrl-V. Skopiowali tekst z 2.4 ale nie zmienili "OKO Direct" na
    "OKO".

    Sebastian

  • 5. Data: 2009-11-04 11:07:50
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Sebastian pisze:
> [...]
    > trzeba mieć też OKO Direct. Typowa pomyłka spowodowana korzystaniem
    > Ctrl-C, Ctrl-V. Skopiowali tekst z 2.4 ale nie zmienili "OKO Direct" na

    Sprawdziłem, błąd jest tylko na tej stronie z opisem zmian, w TOiP jest OK.

    Sebastian