-
1. Data: 2010-03-18 08:04:06
Temat: ING, a czytanie ze zrozumieniem
Od: Pyrtek <u...@n...com>
Czołem Waszmościowie.
Czy komuś z Was zdarzyło się otrzymać merytoryczną i rzeczową odpowiedź
na post wysłany ze strony "kontakt - zgłoszenie problemu" ?
To, co ja dostaję - rozwala mnie.
Nigdy, absolutnie nigdy nie uzyskałem odpowiedzi na postawione pytanie,
za to zawsze "podziękowania" i prawie zawsze cytowanie TOiP.
Bez względu na to, czy domagałem się reklamacji (notoryczne ich
"uchybienia" w stosowaniu TOiP), sugerowałem zmiany w serwisie
transakcyjnym, czy po prostu pytałem "gdzie to zostało określone?".
Jak oceniacie tę funkcjonalność systemu transakcyjnego?
--
Tnx. Pzdr. Pyrtek.
-
2. Data: 2010-03-18 09:31:18
Temat: Re: ING, a czytanie ze zrozumieniem
Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
W artykule <hnsms1$9pn$1@news.onet.pl>, Pyrtek napisał(a):
> Czy komuś z Was zdarzyło się otrzymać merytoryczną i rzeczową odpowiedź
> na post wysłany ze strony "kontakt - zgłoszenie problemu" ?
Jeden jedyny raz (na dobrych kilka zgłoszeń).
> Jak oceniacie tę funkcjonalność systemu transakcyjnego?
Funkcjonalność? Może być (większych zastrzeżeń nie mam).
Poziom pomocy technicznej - tragiczny.
Jacek
-
3. Data: 2010-03-18 09:52:26
Temat: Re: ING, a czytanie ze zrozumieniem
Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>
On Thu, 18 Mar 2010 09:04:06 +0100, Pyrtek
<u...@n...com> wrote:
> Czołem Waszmościowie.
>
> Czy komuś z Was zdarzyło się otrzymać merytoryczną i rzeczową odpowiedź
> na post wysłany ze strony "kontakt - zgłoszenie problemu" ?
>
Dwie reklamacje złożone tą drogą rozpatrzone szybko i co najważniejsze
pozytywnie, mimo że musiałem nieźle skracać opisy problemów żeby się
zmieścić w wymaganej liczbie znaków. Zdecydowanie więcej zastrzeżeń mam co
do jakości obsługi okienkowej (a głównie, jak mi się wydaje, pokraczności
ich systemu informatycznego - adresy niby zmienione a korespondencja szła
nie tam gdzie powinna, włącznie z kartami i pinami do nich)
--
Pozdrawiam
RobertP.