eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING, a czytanie ze zrozumieniem
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2010-03-18 08:04:06
    Temat: ING, a czytanie ze zrozumieniem
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    Czołem Waszmościowie.

    Czy komuś z Was zdarzyło się otrzymać merytoryczną i rzeczową odpowiedź
    na post wysłany ze strony "kontakt - zgłoszenie problemu" ?

    To, co ja dostaję - rozwala mnie.
    Nigdy, absolutnie nigdy nie uzyskałem odpowiedzi na postawione pytanie,
    za to zawsze "podziękowania" i prawie zawsze cytowanie TOiP.
    Bez względu na to, czy domagałem się reklamacji (notoryczne ich
    "uchybienia" w stosowaniu TOiP), sugerowałem zmiany w serwisie
    transakcyjnym, czy po prostu pytałem "gdzie to zostało określone?".

    Jak oceniacie tę funkcjonalność systemu transakcyjnego?

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek.


  • 2. Data: 2010-03-18 09:31:18
    Temat: Re: ING, a czytanie ze zrozumieniem
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <hnsms1$9pn$1@news.onet.pl>, Pyrtek napisał(a):

    > Czy komuś z Was zdarzyło się otrzymać merytoryczną i rzeczową odpowiedź
    > na post wysłany ze strony "kontakt - zgłoszenie problemu" ?

    Jeden jedyny raz (na dobrych kilka zgłoszeń).

    > Jak oceniacie tę funkcjonalność systemu transakcyjnego?

    Funkcjonalność? Może być (większych zastrzeżeń nie mam).
    Poziom pomocy technicznej - tragiczny.

    Jacek


  • 3. Data: 2010-03-18 09:52:26
    Temat: Re: ING, a czytanie ze zrozumieniem
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Thu, 18 Mar 2010 09:04:06 +0100, Pyrtek
    <u...@n...com> wrote:

    > Czołem Waszmościowie.
    >
    > Czy komuś z Was zdarzyło się otrzymać merytoryczną i rzeczową odpowiedź
    > na post wysłany ze strony "kontakt - zgłoszenie problemu" ?
    >

    Dwie reklamacje złożone tą drogą rozpatrzone szybko i co najważniejsze
    pozytywnie, mimo że musiałem nieźle skracać opisy problemów żeby się
    zmieścić w wymaganej liczbie znaków. Zdecydowanie więcej zastrzeżeń mam co
    do jakości obsługi okienkowej (a głównie, jak mi się wydaje, pokraczności
    ich systemu informatycznego - adresy niby zmienione a korespondencja szła
    nie tam gdzie powinna, włącznie z kartami i pinami do nich)


    --
    Pozdrawiam
    RobertP.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1