  • 1. Data: 2011-07-14 09:56:19
    Temat: ING i przelewy z wzorca
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    czesc

    czy w ING wykonywanie przelewow wzorcowych (konto osobiste) wymaga w ogole
    podania hasla sms? Pisza, ze system niby wybiorczo zada podania kodu sms
    ale mi sie jeszcze nigdy to nie zdazylo i przelewy wzorcowe chodza bez
    zadnego dodatkowego potwierdzenia... pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-07-14 11:19:26
    Temat: Re: ING i przelewy z wzorca
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    mierzvoj pisze:
> [...]
    > ale mi sie jeszcze nigdy to nie zdazylo i przelewy wzorcowe chodza bez
    > zadnego dodatkowego potwierdzenia... pozdrawiam

    tak, i to czasami podwójnie: jedno potwierdzenie "normalne" a zaraz
    potem drugie, z czerwonym okienkiem

    innym razem bez potwierdzenia, sumy podobne

    andy_nek

  • 3. Data: 2011-07-14 12:36:38
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Andrzej Kłos" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > tak, i to czasami podwójnie: jedno potwierdzenie "normalne" a zaraz potem
    > drugie, z czerwonym okienkiem

    potwierdzam

  • 4. Data: 2011-07-14 13:13:44
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-07-14 11:56, mierzvoj wrote:
    > Pisza, ze system niby wybiorczo zada podania kodu sms

    Z obserwacji własnej widzę że powyzej pewnej kwoty przychodzi zawsze a
    powyżej nastepnej przychodzą dwa jedno po drugim.

    Ba, zmiana wzorca czasem też generuje hasło smsowe.

  • 5. Data: 2011-07-19 08:34:03
    Od: MacGregor <m...@g...com>

    On 14 Lip, 11:56, mierzvoj <m...@f...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > ale mi sie jeszcze nigdy to nie zdazylo i przelewy wzorcowe chodza bez
    > zadnego dodatkowego potwierdzenia... pozdrawiam

    W ING algorytm potwierdzania jest uzależniony w jakiś sposób od
    komputera z którego się łączysz (np. MAC karty sieciowej).
    Jak robie przelewy z domowego komputera praktycznie nie dostaję SMS-
    ów, a z innych komputerów, nawet zaakceptowane wcześniej przelewy
    musze otwierdzać.

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor