  • 1. Data: 2007-08-13 20:50:07
    Temat: ING - karta do OKO
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Otrzymałem właśnie propozycję wzięcia udziału w "pilotażowym programie
    wprowadzenia karty płatniczej dołączonej do Otwartego Konta
    Oszczędnościowego". Program ma trwać do końca roku i tyleż ma być ważna
    karta. Ma umożliwiać: wpłaty we wpłatomatach, wypłaty (pierwsza [w
    miesiącu? z listu to nie wynika] bezpłatna - niezależnie od bankomatu,
    kolejne 8zł) oraz transakcje bezgotówkowe - bezpłatnie. Mam zamiar
    skorzystać z propozycji :)

    --
    Michał
    http://mrc.tychy.pl/

  • 2. Data: 2007-08-15 15:22:38
    Temat: Re: ING - karta do OKO
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    A jaka to karta? Visa/Visa Electron/Maestro/MasterCard?
    Może jakieś fotki tej ulotki?

  • 3. Data: 2007-08-17 20:49:54
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Marcin Kubiczek pisze:

    > A jaka to karta? Visa/Visa Electron/Maestro/MasterCard?
    > Może jakieś fotki tej ulotki?

    Ma być to Maestro. Nie ma jeszcze ulotki, dostałem imienne ;)
    zaproszenie do testowania listem. Dziś byłem w oddziale podpisać umowę,
    w ciągu tygodnia mam dostać PIN i kartę. Co do opłat, to jest jedna
    różnica (źle przeczytałem w liście) - każda opłata z obcego bankomatu,
    także pierwsza w miesiącu, kosztuje 8 zł. Transakcje bezgotówkowe
    bezpłatnie. Ale z pierwszej wersji umowy, jaką dostałem, wynika, że jest
    też inny wariant tej karty - wypłaty z bankomatu ORAZ transakcje
    bezgotówkowe po 5 zł od sztuki. Dopiero kiedy wskazałem, że w liście
    miałem inne stawki, zostały one zmienione.

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 4. Data: 2007-08-18 17:06:30
    Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl>

    "Michał Rolka" news:fa51li$tar$1@dell.mrc.tychy.pl

> [...]
    > bezgotówkowe po 5 zł od sztuki. Dopiero kiedy wskazałem, że w liście
    > miałem inne stawki, zostały one zmienione.

    Płacić 5 zł za transakcje bezgotówkową? Chyba kogoś w ING Bóg opuścił.

  • 5. Data: 2007-08-24 11:10:32
    Od: Tolo <t...@g...com>

    Dzisiaj podpisałem umowę o kartę do OKO. "Panienka z okienka" się
    przyznała, że jestem pierwszym klientem, któremu zamawia taką kartę i
    zbytnio widać nie była do końca obeznana jeśli chodzi o te karty do
    OKO. W liście miałem stawki 8zł za transakcje, a w umowie, którą
    podpisałem - 5zł.
    Panienka powiedziała, że to będzie karta typu przedpłacona, kiedy ja
    cały czas myślałem, że to ma być zwykła debetówka.
    Dostał już ktoś tą kartę? Jaka to karta? Visa Electron? Debetówka
    zwykła czy przedpłacona?

  • 6. Data: 2007-08-24 12:02:54
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    Dostał już ktoś tą kartę? Jaka to karta? Visa Electron? Debetówka
    zwykła czy przedpłacona?

    Być może zrobią taki myk, że będzie to karta przedpłacona która posiada
    własne subkonto, ustawione na profil OKO (toip & %) ;)

  • 7. Data: 2007-08-24 18:02:15
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Marcin Kubiczek pisze:
> [...]
    >
    > Być może zrobią taki myk, że będzie to karta przedpłacona która posiada
    > własne subkonto, ustawione na profil OKO (toip & %) ;)

    Dokładnie tak jest :)
    Dziś odebrałem kartę, jest to Maestro przedpłacona "Domowa Kasa", a jej
    subkonto ustawione jest na moje OKO. Karta ma ważność do listopada 2008,
    ale w umowie jest zastrzeżenie, że data ta nie ma znaczenia, karta ważna
    jest do końca roku. Nie wykonywałem jeszcze transakcji, sprawdziłem
    tylko saldo konta w bankomacie.

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 8. Data: 2007-08-25 01:08:53
    Od: Tolo <t...@g...com>

    Czyli czy trzeba na tą kartę "przelać" środki aby z niej skorzystać,
    czy można nią płacić / wyciągać z bankomatu do wysokości konta OKO ?

  • 9. Data: 2007-08-25 13:02:13
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    Tłumaczyłem jak działa ten produkt - od strony klienta jako OKO z kartą, a o
    strony banku/systemu jako karta przedpłacona z powiązanym rachunkiem w
    profilu OKO'a (toip & %).

  • 10. Data: 2007-08-26 22:35:48
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Tolo pisze:
    > Czyli czy trzeba na tą kartę "przelać" środki aby z niej skorzystać,
    > czy można nią płacić / wyciągać z bankomatu do wysokości konta OKO ?

    Nie, nic nie trzeba przelewać, środki schodzą bezpośrednio z konta OKO.
    Bankomat przy sprawdzaniu limitu podaje stan OKa.

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/