  • 1. Data: 2003-07-15 10:22:33
    Temat: [ING] klienci wieja
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Witam,

    Z artykulu w dzisiejszej "Rz" mozna wyczytac miedzy wierszami czym
    zaowocowaly zmiany w oplatach w ING. W I polroczu 2003 ten bank stracil
    blisko 10 proc. klientow internetowych. To zapewnie ci co nie
    zaakceptowali nowych zsad dla konta standard.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 2. Data: 2003-07-15 10:54:18
    Temat: Re: [ING] klienci wieja
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej> napisał(a):

> [...]
    > blisko 10 proc. klientow internetowych. To zapewnie ci co nie
    > zaakceptowali nowych zsad dla konta standard.

    Sadze ze zmiany sa wieksze. Czesc klientow ktorzy zamkneli konta osobiste
    (np. ja) ma dalej dostep do internetu dzieki posiadaniu innych kont w ING a
    wiec liczba uzytkownikow kont osobistych na pewno zmniejszyla sie bardziej
    niz o 10%.

    D.

  • 3. Data: 2003-07-15 10:56:11
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > blisko 10 proc. klientow internetowych. To zapewnie ci co nie
    > zaakceptowali nowych zsad dla konta standard.

    Ja tam jeszcze konto mam, ale to juz ostatnie dni ...

  • 4. Data: 2003-07-15 11:34:06
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Ja tam jeszcze konto mam, ale to juz ostatnie dni ...

    sa i pozytywy dla tych ktorzy zostali
    INGBankOnline dziala szybciej a i kolejki przy bankomatach jakby mniejsze

    PiotR :)

  • 5. Data: 2003-07-15 11:46:07
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    PiotR <p...@p...com> napisał(a):

    > sa i pozytywy dla tych ktorzy zostali
    > INGBankOnline dziala szybciej a i kolejki przy bankomatach jakby mniejsze

    etam. ING dziala szybko jak dzialal a w kolejce do bankomatu to dawno tak nie
    stalem jak w ostatnia sobote.. Moze dlatego ze rzadko w soboty korzystam z
    bankomatu ale mimo wszystko bylem zdziwiony ilu jest jeszcze klientow ING...

    D.

  • 6. Data: 2003-07-15 12:11:44
    Od: t...@p...pl (Leszek A. Szczepanowski)

    Dnia 15 lipca 2003, Dave rzecze:

> [...]
    > bankomatu ale mimo wszystko bylem zdziwiony ilu jest jeszcze klientow ING...

    Ja jestem klientem ING bo musze. :(
    Mam kredyt samochodowy, oraz pozyczke odnawialna, kredyt jeszcze przez
    3 lata do splaty (zostalo 12 tys), pozyczka od 2 lat -10 tys, bo nie
    jestem w stanie na razie tego splacic, a niska rata 200 zl miesiecznie
    jeszcze jest do przezycia. Jeszcze jednym powodem, ktory mnie trzyma
    przy ING jest BSKOnline - lepszego systemu online jak na razie nie
    widzialem. Glowna zaleta jest brak tokena, listy kodow i innych tym
    podobnych pierdol. Gdyby w BSK dalo sie oddzielic linie kredytowa
    i odnawialna od RORow i zrobic jakies cos w rodzaju "polecenia
    zaplaty" np. z mBanku, to moze bym zrezygnowal juz dawno. Coz jeszcze,
    mam 2 konta, na nich debet lacznie 5 tys... Gdzie dostane to samo???
    Takze dla stazu kont zostane chyba. Miec konto ponad 7 lat to jednak
    cos znaczy i inaczej podchodza do takiego klienta nawet panie w
    okienku. Obecnie do mojego pracodawcy przyszla oferta zmiany RORa
    w Konto Prestiz, dla pracownikow mojej firmy, za jakies tam smieszne
    pieniadze... Musze zadzwonic i spytac na jakich to jest warunkach.
    Bo gdyby mi sie udalo zmienic chociaz jedno konto na Prestiz, to
    byloby juz calkiem niezle - a glownie chodzi o wyplaty z bankomatow
    za darmo.
    --
    Leszek A. [The chance of a lifetime is passing you by.]
    Szczepanowski [ Use it or lose it in the wink of an eye. ]

  • 7. Data: 2003-07-15 12:35:44
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > podobnych pierdol. Gdyby w BSK dalo sie oddzielic linie kredytowa
    > i odnawialna od RORow i zrobic jakies cos w rodzaju "polecenia

    Istnieje mozliwosc przeniesienia tego do mBanku.

  • 8. Data: 2003-07-15 12:38:47
    Od: t...@p...pl (Leszek A. Szczepanowski)

    Dnia 15 lipca 2003, KrzysiekPP rzecze:

    > Istnieje mozliwosc przeniesienia tego do mBanku.

    jak to zrealizowac w praktyce? obecnie mam:
    okolo 12 tys. do splaty kredytu samochodowego, rata 624,46 kazdego 7
    dnia miesiaca
    10 tys pozyczki odnawialnej, splacam tylko rate 200 zl kazdego 7 dnia
    miesiaca, starcza na pokrycie procentu od tej kwoty.
    2 RORy - na jednym 3 tys. debetu, na drugim 2.
    pensja wplywa na jedno z tych kont.

  • 9. Data: 2003-07-15 12:53:30
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    poaptrz na ich strone lub archiwum grupy.
    W duzym skrocie - dostajesz w mBanku kase na splate w ING BS
    (dostarczajac im papierek o zamknieciu tam linii), splacasz tamta
    linie i wtedy juz za mniejsze pieniadze jestes w mBanku.
    Jak konkretnie jest to przerabiane - popatrz na googlu, stronie mBanku
    lub zadzwon do nich i sie spytaj.

    Cos takiego jeszcze ma chyba Multi (no i tam tez taniej niz srednia na
    rynku)

  • 10. Data: 2003-07-15 12:57:22
    Od: t...@p...pl (Leszek A. Szczepanowski)

    Dnia 15 lipca 2003, Michal 'Amra' Macierzynski rzecze:

> [...]
    > lub zadzwon do nich i sie spytaj.
    > Cos takiego jeszcze ma chyba Multi (no i tam tez taniej niz srednia na

    wlasnie czytalem www.planyfinansowe.com.pl
    jest to interesujace, ale dlaczego kalkulator dziala tylko,
    gdy suma zobowiazan jest > 80 tys?? a ja mam na chwile obecna
    okolo 30 tys. zobowiazan i zainteresowalem sie przeniesieniem
    tego do (m|Multi)banku. Nic, na razie wypelnilem formularz,
    ma zadzwonic jakis pracownik... Mysle ze od niego wszystko sie
    dowiem.