  • 1. Data: 2011-06-20 11:00:23
    Temat: ING księgowanie przelewów przychodzących
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Witam

    O której ING księguje przelewy przychodzące?
    Wczoraj zleciłem przelewy w Eurobanku i Polbanku na moje konto w ING.
    Jeszcze nic nie przyszło. To wina ING?
    Są tacy sprytni, że zaksięgują je dopiero po 14 żebym dzisiaj nie mógł
    posłać tych pieniędzy dalej?

    Sebastian

  • 2. Data: 2011-06-20 11:07:50
    Temat: Re: ING księgowanie przelewów przychodzących
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Sebastian" <n...@n...com> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Jeszcze nic nie przyszło. To wina ING?
    > Są tacy sprytni, że zaksięgują je dopiero po 14 żebym dzisiaj nie mógł

    Ja przelew z I sesji z Lukasa mam już zaksięgowany.

  • 3. Data: 2011-06-20 11:11:46
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    W dniu 2011-06-20 13:07, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Sebastian" <n...@n...com> napisał w wiadomości grup

    > Ja przelew z I sesji z Lukasa mam już zaksięgowany.

    Czyli wina Eurobanku i Polbanku? W pierwszym na dniach likwiduje
    rachunki z drugiego wycofałem kasę. Pewnie wyczuli, że ich żegnam i się
    mszczą :)

    Sebastian

  • 4. Data: 2011-06-20 11:16:53
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Sebastian" <n...@n...com> napisał w wiadomości grup

    > Czyli wina Eurobanku i Polbanku? W pierwszym na dniach likwiduje
    > rachunki z drugiego wycofałem kasę. Pewnie wyczuli, że ich żegnam i się
    > mszczą :)

    Nie wiadomo czyja "wina". A nie masz tych przelewów w saldzie dostępnym? Bo
    czasami jeszcze nie widać w saldzie normalnym, a w dostępnym już je widać i
    można wysłać dalej.

  • 5. Data: 2011-06-20 11:28:52
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    W dniu 2011-06-20 13:16, MarekZ pisze:
> [...]
    >
    > Nie wiadomo czyja "wina". A nie masz tych przelewów w saldzie dostępnym?
    > Bo czasami jeszcze nie widać w saldzie normalnym, a w dostępnym już je

    Ani śladu kasy na rachunku.

    Sebastian

  • 6. Data: 2011-06-20 11:50:15
    Od: RPC5JHG <g...@y...co.uk>

    Sebastian wrote:
> [...]
    > Jeszcze nic nie przyszło. To wina ING?
    > Są tacy sprytni, że zaksięgują je dopiero po 14 żebym dzisiaj nie mógł

    Znajoma pracuje w jednym ze znanych bankow. Powiedziala kiedys ze
    jednemu klientowi robila zwykly przelew na 20 000 ktore zaginely w
    systemie. Z IT chyba przez dzien kombinowali zeby to odkrecic ;)

  • 7. Data: 2011-06-20 12:06:27
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Zależy mi na przelewie dzisiaj, kasa właśnie wpłynęła tylko system im
    się właśnie zawiesił ...
    Dobrze pamiętam, że mieli jakąś aktualizacje softu w weekend?

    Sebastian