  • 1. Data: 2010-10-11 07:20:57
    Temat: ING, limit zadłużenia - naliczanie odsetek
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Czy ktoś może wyjaśnić jak ING nalicza odsetki od zadłużenia?
    Wczoraj sprawdziłem - było 0,22 zł. odsetek. Na koncie miałem kwotę
    powyżej limitu zadłużenia.
    Wieczorem płaciłem coś kartą ok 160 zł. i po powrocie do domu przelałem
    z OKA kwotę tak, aby saldo nie było ujemne.
    Dziś patrzę i odsetki wynoszą 0,25 zł.

    Czy ktoś wie jak oni naliczają te odsetki?
    Sprawdzane jest saldo do którejś godziny?

  • 2. Data: 2010-10-11 15:43:32
    Temat: Re: ING, limit zadłużenia - naliczanie odsetek
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś wie jak oni naliczają te odsetki?

    Czy sądzisz, ze w dni wolne liczy się prawidłowo ?
    Przelałeś z OKO w niedzielę to zaksięgowało się w poniedziałek