-
1. Data: 2008-09-19 17:03:22
Temat: ING - nie mamy pańskiego płaszcza
Od: "MarekZ" <m...@i...pl>
Stanąłem wobec następującego problemu - puszczałem przelew na rachunek karty
w ING z innego banku. Jak wiadomo ING nie uczestniczy w III sesji. Z pewnych
przyczyn było mi trudno ustalić, która sesją wyszedł ten przelew z banku
źródłowego (BPH). Pomyslałem sobie: nic to. Sprawdzę po prostu około 18:00
czy doszedł do ING, jak już rozksięgują drugą sesję. Byłem w błędzie, że da
się to zrobić.
1. Dzwonię do "zaprzyjaźnionego" oddziału, pani która zazwyczaj mnie
obsługuje nie ma, ale jest inna pani, która mnie zna - nie możemy udzielić
takiej informacji przez telefon, trzeba przyjechać.
2. Jadę. Na miejscu - nie da się tego ustalić w oddziale, nie mamy
szczegółowego podglądu rachunków kart, tylko kont osobistych. Trzeba dzwonić
na infolinię kartową, tam będą wiedzieć.
3. Dzwonię. Na infolinii - nie da się ustalić czy przelew wszedł na
rachunek. A kiedy się da? Jutro (sobota) między 8:00 a 13:00. A dlaczego nie
da się teraz, czym się u was różni rachunek karty od rachunku typu "konto
osobiste"? Nie da się i koniec, proszę zadzwonić jutro.
Czy tylko mnie wydaje się to nienormalne? Czy ING ma coś analogicznego do
rzecznika klienta z BZWBK?
marekz