  • 1. Data: 2007-02-20 19:50:13
    Temat: ING nowa opcja po zalogowaniu?
    Od: włos <s...@g...pl>

    Witam

    Mam pytanie i prośbę do użytkowników ingonline.
    Na kompie mojego brata (windows i firefox) po zalogowaniu na stronie na
    ktorej wyswietlone sa rachunki
    część numerów rachunków jest... linkiem do rozmowy na skypie! tzn. jak
    sie w niego kliknie to wlacza sie
    Skype i chce dzwonic na jakis dziwny numer.
    Jak loguje sie na swój rachunek (firefox ale na linuxie) to tego nie mam.
    Jak mój brat zalogował się na swój rachunek na moim kompie to też tego
    nie widać.

    Co to jest i po co?
    Dlaczego nie wszędzie jest to widoczne?
    Jak zaglądałem w kod strony nie znalazłem tego linku.. :/
    I wogóle wygląda to jakoś podejrzanie:/

    Czy ktoś z was również ma link do rozmowy na Skypie po zalogowaniu?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2007-02-20 19:53:25
    Temat: Re: ING nowa opcja po zalogowaniu?
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "włos" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Co to jest i po co?
    > Dlaczego nie wszędzie jest to widoczne?

    To jest wina czesci skladowej Skype'a. Trzeba te czesc
    odinstalowac (w trakcie instalacji pyta chyba czy to instalowac
    czy nie, jakies rozpoznawanie numerow dla IE czy cos w tym
    rodzaju).

    marekz

  • 3. Data: 2007-02-20 20:55:07
    Od: KrzysiekPP <jimi@_NOSPAM_ceti.pl>

    > sie w niego kliknie to wlacza sie
    > Skype i chce dzwonic na jakis dziwny numer.

    Ciekawe ... a jak kiedys bedziesz cos instalował i program bedzie miał
    zaznaczoną opcję "Format entire C:" to tez bedziesz sie dziwił ? :)

    Uruchom instalkę skype i dokladnie przejrzyj kazdy ekran instalacji, a
    szybko sie to wyjasni ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 4. Data: 2007-02-20 22:14:21
    Od: włos <s...@g...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

> [...]
    > zaznaczoną opcję "Format entire C:" to tez bedziesz sie dziwił ? :)
    >
    > Uruchom instalkę skype i dokladnie przejrzyj kazdy ekran instalacji, a

    Osobiscie korzystam z linucha na którego nie ma najnowszych wersje Skype'a
    i z taką opcją się tam nie spotkałem, a biorąc pod uwage fakt, że między
    dwoma kompami
    może wystąpic milion różnic to.. zamiast sprawdzać je wszystkie wolałem
    spytać:)

    Szybciej i prościej.
    dzieki za odpowiedzi

  • 5. Data: 2007-02-20 23:01:21
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    włos wrote:

    > Osobiscie korzystam z linucha na (...)

    linuksa ku..a linuksa

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 6. Data: 2007-02-21 10:19:13
    Od: adams99 <a...@g...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Użytkownik "włos" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    Jest taki plugin do skypa, który rozpoznaje nr telefonów podane na
    stronie i dodaje do nich przycisk za pomocą którego można od razu
    poprzez stronę połączyć się z tym numerem.

    Widocznie skype rozpoznaje nr rachunku jako nr telefonu i dlatego dzieje
    się to co się dzieje.

  • 7. Data: 2007-02-21 22:16:17
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > trakcie instalacji pyta chyba czy to instalowac czy nie, jakies
    > rozpoznawanie numerow dla IE czy cos w tym rodzaju).

    Podobnie w SMSach z Inteligo przeglądanych na Nokii E50 - kwota jest
    linkiem, klikając wykręcić można numer...

    --
    ===== Mente et Malleo =====
    Jaroslaw Dubowski, Bytom