  • 1. Data: 2007-09-04 08:13:29
    Temat: ING online
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wczoraj minelo 7 dni roboczych od momentu az zlecilem ING podpiecie
    mojej KK pod OKO. Do dzis karty nie widze w systemie online. Z uwagi na
    powyzsze, ani nie moge splacic zadluzenia, ani nie wiem ile wydalem i
    ile jeszcze mi zostalo limitu. Pomijam juz kwestie, ze ktos moze
    wyprowadzic mi z karty XXX PLN a ja sie o tym dowiem dopiero jak mi
    przyjdzie wyciag (czyli znajac jakosc poczty to bedzie ok. tydzien od
    momentu wygenerowania).

    Coz, widac udostepnienie uzytkownikowi podgladu online KK przerasta ten
    bank. Pozostaje chyba tylko splacic zadluzenie i zakonczyc swoja
    przygode z ING. Szkoda tylko ze nie moge karty splacic, bo nie znam
    rachunku na jaki mam zrobic przelew :)

    Dodam jeszcze ze caly ten system online jest strasznie toporny i jest
    zdecydowanie najgorszym onlinem jaki dotychczas widzialem (a kont mialem
    juz sporo).

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2007-09-04 08:29:28
    Temat: Re: ING online
    Od: MH <O...@h...org>

    Mithos wrote:

> [...]
    > bank. Pozostaje chyba tylko splacic zadluzenie i zakonczyc swoja
    > przygode z ING. Szkoda tylko ze nie moge karty splacic, bo nie znam

    Duzo rzeczy przerasta ten bank - jak chocby obsluga OKO walutowego online.

    --
    Milosz Marian Hulboj
    http://blog.hulboj.org/pl

  • 3. Data: 2007-09-04 08:31:31
    Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup>

    Mithos pisze:
    > Dodam jeszcze ze caly ten system online jest strasznie toporny i jest
    > zdecydowanie najgorszym onlinem jaki dotychczas widzialem (a kont mialem
    > juz sporo).

    duzo w tym prawdy. Mialem juz kiedy konto w ING i nie dalo sie wpisac
    znaczkow '>' a byly wymagane w tresci przelewu dla TPSA. Po przypadkowym
    zablokowaniu konta zazyczyli sobie 30zl i na tym moja przygoda z tym
    kontem sie zakonczyla.
    Teraz jest lepiej, ale ten aplet javy ktory lubi sie wywalic w roznych
    momentach doprowadza mnie czasem do rozpaczy. A logowania z wpisywaniem
    co-ktorejs literki to juz mam powyzej uszu - zadne zabezpieczenie dla
    loggera a trzeba mozolnie liczyc gdzie co wpisac
    Marx

  • 4. Data: 2007-09-04 08:37:51
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marx pisze:
> [...]
    > co-ktorejs literki to juz mam powyzej uszu - zadne zabezpieczenie dla
    > loggera a trzeba mozolnie liczyc gdzie co wpisac

    Dodam jeszcze ze oblusga telefoniczna jest rownie beznadziejna co ten
    online. Nie ma jakichs hasel, numerow usera (tak jak w kazdym banku)
    tylko weryfikacja na podstawie podawania wlasnych danych oraz numerow
    kart (pelny numer KK !).

    Najgorsze jest to, ze KK jest calkiem fajna i ma naprawde sporo zalet.
    Szkoda tylko ze wszystkie plusy niweczy bank.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2007-09-04 20:50:19
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2007-09-04 10:13 Mithos pięknie wystukał/a:

    > Dodam jeszcze ze caly ten system online jest strasznie toporny i jest
    > zdecydowanie najgorszym onlinem jaki dotychczas widzialem (a kont mialem
    > juz sporo).

    System online jest super!!!
    Codziennie tam zaglągam, robię też przelewy.....

    --
    sigma

  • 6. Data: 2007-09-05 19:16:37
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Sigma pisze:

    > System online jest super!!!
    > Codziennie tam zaglągam, robię też przelewy.....

    Super partia kurwo!

    Przepraszam, tak mi się jakoś skojarzyło. :-)))))))