  • 1. Data: 2010-05-03 21:33:07
    Temat: ING podatek od procentów 32%?
    Od: "Friend" <f...@p...onet.pl>

    2010-04-30 ING Bank Śląski S.A.
    OBC.PODATEK OD ODSET
    Obciążenie z tytułu podatku od odsetek -1,00

    2010-04-30 ING Bank Śląski S.A.
    NALICZONE ODSETKI Kapitalizacja odsetek 3,12

    Dlaczego to tak policzyli?
    Reklamować?

  • 2. Data: 2010-05-03 21:39:34
    Temat: Re: ING podatek od procentów 32%?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Friend" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > 2010-04-30 ING Bank Śląski S.A.
    > OBC.PODATEK OD ODSET
    > Obciążenie z tytułu podatku od odsetek -1,00
    >
    > 2010-04-30 ING Bank Śląski S.A.
    > NALICZONE ODSETKI Kapitalizacja odsetek 3,12
    >
    > Dlaczego to tak policzyli?
    > Reklamować?

    Policzyli prawidłowo. Podatek zaokrągla się do pełnych złotych. Do kwoty
    naliczonych odsetek 2,49 zł podatek byłby zerowy. Potem od 2,50 do 7,49 - 1
    zł podatku.

  • 3. Data: 2010-05-03 21:46:27
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    Friend wrote:
    > 2010-04-30 ING Bank Śląski S.A.
    > OBC.PODATEK OD ODSET
    > Obciążenie z tytułu podatku od odsetek -1,00
    >
    > 2010-04-30 ING Bank Śląski S.A.
    > NALICZONE ODSETKI Kapitalizacja odsetek 3,12
    >
    > Dlaczego to tak policzyli?
    > Reklamować?

    Bo tak się liczy Belkę. Odsetki są zaokrąglane do pełnych złotych i z
    tego jest liczone 19% podatku a wynik z tego obliczenia jest ponownie
    zaokrąglany do pełnych złotych.

    Gdyby naliczyliby ci poniżej 2,50 odsetek zapłaciłbyś 0,00 podatku,
    reklamowałbyś? Już trochę długo jest to tłuczone na grupie...

  • 4. Data: 2010-05-03 22:22:49
    Od: "Friend" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "schliesky" <t...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Gdyby naliczyliby ci poniżej 2,50 odsetek zapłaciłbyś 0,00 podatku,
    > reklamowałbyś? Już trochę długo jest to tłuczone na grupie...

    Przepraszam, że niedoczytałem, a czytuję trochę.
    Dziękuję za odpowiedź, bo się naprawdę zmartwiłem.

  • 5. Data: 2010-05-03 22:24:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Friend wrote:

    > Przepraszam, że niedoczytałem, a czytuję trochę.
    > Dziękuję za odpowiedź, bo się naprawdę zmartwiłem.

    To jak zawrotną sumę straciłeś?

  • 6. Data: 2010-05-04 07:23:08
    Od: "Friend" <f...@p...onet.pl>

    > To jak zawrotną sumę straciłeś?

    Zmartwił mnie system , nie kwota.
    I akurat piszą o tym.
    http://podatki.onet.pl/podatek-od-zyskow-kapitalowyc
    h--krotki-przewodnik,19923,3217630,1,prasa-detal

  • 7. Data: 2010-05-04 07:43:23
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > 2010-04-30 ING Bank Śląski S.A.
    > OBC.PODATEK OD ODSET
    > Obciążenie z tytułu podatku od odsetek -1,00
    >
    > 2010-04-30 ING Bank Śląski S.A.
    > NALICZONE ODSETKI Kapitalizacja odsetek 3,12
    >
    > Dlaczego to tak policzyli?
    > Reklamować?

    Przy kwocie odsetek 2,50 zł, to wychodzi nawet 40% podatku

    wiatrak