  • 1. Data: 2004-10-18 18:32:41
    Temat: ING przedpłacony Mastercard
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Witajcie!

    Kurcze, szukam w TOiP i nie mogę znaleźć. Czy środki zgromadzone na kartach
    przedpłaconych ING jak Mastercard Podróżnik czy "Domowa Kasa" są w jakiś
    sposób oprocentowane czy też nie? Pisałem dzisiaj na ich Infolinię, ale jak
    do tej pory mi nie odpowiedzieli :)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 2. Data: 2004-10-18 18:33:59
    Temat: Re: ING przedpłacony Mastercard
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Markus Sprungk napisał(a):
    > Witajcie!
    >
    > Kurcze, szukam w TOiP i nie mogę znaleźć. Czy środki zgromadzone na kartach
    > przedpłaconych ING jak Mastercard Podróżnik czy "Domowa Kasa" są w jakiś

    Mastercard przepłacony? Przespałem cos?

  • 3. Data: 2004-10-18 18:34:18
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Mastercard przepłacony? Przespałem cos?

    tfu, przeDpłacony :-)

  • 4. Data: 2004-10-18 18:43:54
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > tfu, przeDpłacony :-)

    Tfu, na psa urok, Maestro ofkoz ;)

    http://www3.ing.pl/u235/navi/54632/;jsessionid=254B6
    5F0F1A4637BDE2D49B39C73860C

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2004-10-18 18:44:38
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Tfu, na psa urok, Maestro ofkoz ;)

    Oprocentowania brak.

  • 6. Data: 2004-10-18 19:15:59
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Oprocentowania brak.

    szkoda :(

    A coś w zamian działające na podobnej zasadzie, ale może w innym banku?
    Potrzebuję po prostu takiej "elektronicznej skarpetki" na zaskórniaki ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 7. Data: 2004-10-19 11:00:23
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> wrote:
    > banku? Potrzebuję po prostu takiej "elektronicznej skarpetki" na
    > zaskórniaki ;)

    mBank? :D

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 8. Data: 2004-10-19 18:14:18
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > mBank? :D

    Ja tam chciałem inteligo zaproponować. :-)

  • 9. Data: 2004-10-19 18:25:48
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > mBank? :D

    Mam :)

    Mnie chodzi o coś takiego co nie jest powiązane z rachunkiem a odrębnym
    produktem. To co oferuje ING jest fajne, ale niestety bez oprocentowania to
    kicha bo może się tam zgromadzić spora suma i nic z tego nie będę miał ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 10. Data: 2004-10-19 18:41:58
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

> [...]
    > kicha bo może się tam zgromadzić spora suma i nic z tego nie będę miał ;)

    No ale przecież ING też jest powiązane z rachunkiem. :-)

    Nadal nie widzę różnicy. :-)