  • 1. Data: 2005-10-31 15:35:06
    Temat: [ING] przelewy z ekartyy
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Na stronach banku jest napisane " Niewykorzystane w trakcie zakupów
    środki można przelać na rachunek osobisty lub oszczędnościowy,
    prowadzony w ING Banku Śląskim."
    Co więcej w TOiP jest pozycja sugerująca możliwość wykonania takiego
    przelewu "Przelew środków z rachunku karty na rachunek prowadzony w ING
    Banku Śląskim w trakcie ważności karty (dotyczy eKarta VISA przedpłacona)"

    Tylko ... w żaden sposób nie mogę zrobić tego przez ING bank online -
    nie chce mi się wybrać rachunek eKarty jako ten "obciążany" Ktos próbował?

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 2. Data: 2005-10-31 20:27:16
    Temat: Re: [ING] przelewy z ekartyy
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Tylko ... w żaden sposób nie mogę zrobić tego przez ING bank online -
    > nie chce mi się wybrać rachunek eKarty jako ten "obciążany" Ktos próbował?

    Oczywiście, że się da :) Wybierasz Przelewy => Przelewy dla kart => Wypłata
    i jako Rachunek obciążany pojawia się konto eKarty, a jako Rachunek uznawany
    wybierasz ROR, OKO lub co tam jeszcze masz.

    --
    chairon

  • 3. Data: 2005-11-01 08:49:06
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "chairon"

> [...]
    > uznawany
    > wybierasz ROR, OKO lub co tam jeszcze masz.

    oni to tan nieintuicyjnie zrobili, ze jak mam przelac z konta OKO to
    tez szukam 5 minut jak to zrobic :-)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2005-11-01 08:57:53
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 31 Oct 2005 21:27:16 +0100,
    osoba podpisana: chairon <c...@i...SKASUJ-TO.pl>
    napisała:

    > Oczywiście, że się da :) Wybierasz Przelewy => Przelewy dla kart => Wypłata
    Też do tego doszedłem. Ale dlaczego nie zrobili, że przy zwykłych
    przelewach nie podpowie się ten rachunek to nie wiem.
    KJ

    According to the latest official figures, 43% of all statistics are
    totally worthless.