-
1. Data: 2004-02-04 10:04:15
Temat: INTELIGO problem
Od: "Łukasz K" <k...@o...pl>
Witam. Wysłałem poleconym wniosek o zamknięcie konta w INTELIGO. Zrobiłęm to
na początku stycznia. Pracodawca przelał mi pensje w grudniu na konto w
mBanku (tak chciałem). Ale pensja w styczniu została omyłkowo przelana na
konto w Inteligo. I tera jest problem. Pracodawca (trzęsąca się księgowa -
bo zawaliła) powiedział, że nie ma zwrotów.
Ja na koncie w Inteligo (bo moge sie zalogować) mam stan 0.00 (ale dziwne bo
nie dzwonili do mnie i nie potwierdzali zamknięcia konta). Na koncie nie ma
też informacji o numerze rachunku i niemoge w Inteligo wejść na histroie
rachunku - czyżby było już zamknięte????
Jak mam odzyskać penje. Pracodawca wydzwaniał do Inteligo ale nic nie
wskórał - podobno sam musze ale jak to mam zrobić.
help
Pozdrawiam Łukasz
-
2. Data: 2004-02-04 10:05:24
Temat: Re: INTELIGO problem
Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>
Użytkownik "Łukasz K" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bvqfs6$9pv$1@news.onet.pl...
> Jak mam odzyskać penje. Pracodawca wydzwaniał do Inteligo ale nic nie
> wskórał - podobno sam musze ale jak to mam zrobić.
Znaczy jak? Nie potrafisz podnieść słuchawki telefonu i nacisnąć cyferek
0800121121 ?
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
usenet (at) nawara.info
-
3. Data: 2004-02-04 10:06:30
Temat: Re: INTELIGO problem
Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>
Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
wiadomości news:bvqg6p$2pp$1@news.onet.pl...
> Znaczy jak? Nie potrafisz podnieść słuchawki telefonu i nacisnąć cyferek
> 0800121121 ?
Cyferek... cyferki oczywiście. :-)
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
usenet (at) nawara.info
-
4. Data: 2004-02-04 10:32:30
Temat: Re: INTELIGO problem
Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>
Użytkownik "Łukasz K" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bvqhhf$2rj$1@news.onet.pl...
> > > Znaczy jak? Nie potrafisz podnieść słuchawki telefonu i nacisnąć
cyferek
> > > 0800121121 ?
>
> Ale ja już nie znam ani numeru, ani hasła!! Nie moge sie bez hasła dogadać
z
> panienką z infolinii
Skoro możesz się zalogować do serwisu www, to znaczy, że znasz swój ID.
Jeśli znasz swój identyfikator to możesz odsyskać hasło, dzwoniąc właśnie do
nich.
A i pewnie sposób na odzyskanie zapomnianego identyfikatora jest.
Tutaj za bardzo nikt Ci nie pomoże.
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
usenet (at) nawara.info
-
5. Data: 2004-02-04 10:32:40
Temat: Re: INTELIGO problem
Od: "Łukasz K" <k...@o...pl>
> > Znaczy jak? Nie potrafisz podnieść słuchawki telefonu i nacisnąć cyferek
> > 0800121121 ?
Ale ja już nie znam ani numeru, ani hasła!! Nie moge sie bez hasła dogadać z
panienką z infolinii
> Cyferek... cyferki oczywiście. :-)
Więc??
> Pozdrawiam,
>
> Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
> usenet (at) nawara.info
>
-
6. Data: 2004-02-04 11:16:18
Temat: Re: INTELIGO problem
Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>
Użytkownik "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl> napisał w wiadomości
news:bvqjv3$7bg$1@achot.icm.edu.pl...
> Tyle że wszystko dotyczy aktywnego konta. Z zamkniętym może być
> problem. Jeśli bank zamknął konto, to dlaczego przyjął przelew?
Skoro może się zalogować do www, to znaczy że jeszcze całkiem zamknięte nie
jest.
> Uderzaj do pracodawcy, żeby przelał Ci pensję na właściwe konto.
> To nie Twój problem, że księgowa się pomyliła. Idź w zaparte, że nie
> dostałeś wynagrodzenia (bo nie dostałeś, jeśli przelano Ci nie na to
> konto, co trzeba). W każdym sądzie byś wygrał...
On tam pewnie chce jeszcze popracować. I to w normalnych warunkach.
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
usenet (at) nawara.info
-
7. Data: 2004-02-04 11:17:25
Temat: Re: INTELIGO problem
Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>
Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
wiadomości news:bvqhpi$ifn$1@news.onet.pl...
>
> Skoro możesz się zalogować do serwisu www, to znaczy, że znasz swój ID.
> Jeśli znasz swój identyfikator to możesz odsyskać hasło, dzwoniąc właśnie
do
> nich.
>
> A i pewnie sposób na odzyskanie zapomnianego identyfikatora jest.
Tyle że wszystko dotyczy aktywnego konta. Z zamkniętym może być
problem. Jeśli bank zamknął konto, to dlaczego przyjął przelew?
Uderzaj do pracodawcy, żeby przelał Ci pensję na właściwe konto.
To nie Twój problem, że księgowa się pomyliła. Idź w zaparte, że nie
dostałeś wynagrodzenia (bo nie dostałeś, jeśli przelano Ci nie na to
konto, co trzeba). W każdym sądzie byś wygrał...
Pozdrawiam,
Artur
-
8. Data: 2004-02-04 11:58:44
Temat: Re: INTELIGO problem
Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>
Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
wiadomości news:bvqkbm$bb2$1@news.onet.pl...
>
> On tam pewnie chce jeszcze popracować. I to w normalnych warunkach.
Po co pracować gdzieś, gdzie nie płacą?...
Pozdrawiam,
Artur
-
9. Data: 2004-02-04 12:35:34
Temat: Re: INTELIGO problem
Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
Użytkownik "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl> napisał w wiadomości
news:bvqmc4$ca5$1@achot.icm.edu.pl...
> > On tam pewnie chce jeszcze popracować. I to w normalnych warunkach.
>
> Po co pracować gdzieś, gdzie nie płacą?...
Bo nie jest prawdą, że nie płącą. A lepiej mieć pracę, w której płacą z
opóźnieniem - w dodatku bez winy - niż nie mieć żadnej pracy.
Pozdrawiam,
Washko
-
10. Data: 2004-02-04 13:19:24
Temat: Re: INTELIGO problem
Od: "Łukasz K" <k...@o...pl>
<Bo nie jest prawdą, że nie płącą. A lepiej mieć pracę, w której płacą z
> opóźnieniem - w dodatku bez winy - niż nie mieć żadnej pracy.
I tu się zgadzam
Jak się czegoś dowiem to dam wam znać.
> Pozdrawiam,
> Washko
>