  • 1. Data: 2011-06-22 22:21:43
    Temat: Idea bank - dezinfolinia
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Czy do Idea banku jest tylko jeden numer infolinii 801 999 111? W jakich
    godzinach jest czynna? Nie mogę znaleźć tych informacji na ich stronie...

  • 2. Data: 2011-06-22 23:11:18
    Temat: Re: Idea bank - dezinfolinia
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czy do Idea banku jest tylko jeden numer infolinii 801 999 111? W jakich
    > godzinach jest czynna? Nie mogę znaleźć tych informacji na ich stronie...

    Sprawdz (22) 101 10 10
    Ja wysylam maila i sami oddzwaniaja ;)

  • 3. Data: 2011-06-23 12:41:19
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-06-23 00:21, a...@N...gazeta.pl pisze:
    > Czy do Idea banku jest tylko jeden numer infolinii 801 999 111? W jakich
    > godzinach jest czynna? Nie mogę znaleźć tych informacji na ich stronie...

    nAPISZ MAILA TO FACET W CIAGU KILKU GODZIN DO CIEBIE ZADZWONI.
    PRZERABIALEM WCZORAJ.

    --
    z magazynem</a>

  • 4. Data: 2011-06-23 12:41:52
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-06-23 01:11, Waldek pisze:

    > Użytkownik <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Sprawdz (22) 101 10 10
    > Ja wysylam maila i sami oddzwaniaja ;)

    o to to to, nawet dosc szybko. i nie weryfikuja jak w meritum (bo tam
    tez oddzwaniaja)

    --
    z magazynem</a>