  • 1. Data: 2011-07-03 21:10:05
    Temat: Idea bank - o lokatach
    Od: " " <a...@g...pl>

    Pytanie dotyczy Idea Banku, ale pewnie można je postawić odnośnie pozostałych
    klonów Czarneckiego... Czy przechodzi zasilenie jednej lokaty za pomocą dwóch
    różnych przelewów, wysłanych z dwóch różnych kont (będących własnością tego
    samego właściciela of kors)? Jutro ostatni dzień ważności moich wniosków o
    lokatę antyinflacyjną I - nie mogą przecież się zmarnować... ;-)

  • 2. Data: 2011-07-03 21:25:52
    Temat: Re: Idea bank - o lokatach
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-07-03 23:10, a...@g...pl pisze:
> [...]
    > samego właściciela of kors)? Jutro ostatni dzień ważności moich wniosków o
    > lokatę antyinflacyjną I - nie mogą przecież się zmarnować... ;-)

    A nie prościej wysłać pierwszą sesją brakującą cześć z banku A do banku
    B i drugą sesją z banku B do IdeaBanku? W regulaminie lokat zdaje się
    była informacja, że lokata musi być założona jednym przelewem...

  • 3. Data: 2011-07-03 21:27:47
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > samego właściciela of kors)? Jutro ostatni dzień ważności moich wniosków o
    > lokatę antyinflacyjną I - nie mogą przecież się zmarnować... ;-)

    o ile pamietam zasilenie wniosku powinno byc z 1 r-ku
    na ktory ma sie odbyc zwrot po zakonczeniu lokaty
    ale mozliwe ze jak zadzwonisz do konsultanta to sie jakos dogadacie ;)

  • 4. Data: 2011-07-04 19:37:00
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > różnych przelewów, wysłanych z dwóch różnych kont (będących własnością tego
    NIE

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2011-07-04 19:52:07
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > NIE

    A jednak się udało ;-)

  • 6. Data: 2011-07-07 18:20:12
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > NIE

    >A jednak się udało ;-)

    Poza tym można wpłacać na Antyinflacyjną po terminie. Ja spóźniłem się tylko
    24h, ale póki widać te nie opłacone to kasę przyjmą i odsetki naliczą.

  • 7. Data: 2011-07-07 20:08:47
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    mx <@m...@o...pl@> napisał(a):

    > Poza tym można wpłacać na Antyinflacyjną po terminie. Ja spóźniłem się tylko
    > 24h, ale póki widać te nie opłacone to kasę przyjmą i odsetki naliczą.

    I dopiero dziś to piszesz? Ech... ;-)

  • 8. Data: 2011-07-08 18:59:02
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >I dopiero dziś to piszesz? Ech... ;-)

    Jak wpłaciłem po terminie i lokata się założyła to napisałem. Wnioski
    składałem ostatniego dnia, gdyż czekałem na koniec startowej w GO.
    A dziś to już te nieopłacone zniknęły.