  • 1. Data: 2011-09-24 18:27:17
    Temat: Ideabank - karta - odmowa autoryzacji
    Od: " Ya" <z...@g...pl>

    Właśnie wróciłem z Lidla, trzykrotna próba zapłacenia
    kartą Idea business - i trzykrotna "odmowa autoryzacji"
    Karta Mbankowa poszła od kopa. Czy Czarnecki uciekł
    z moją kasą? Ktoś coś wie co z kartami IDEABANK?

    Ya

  • 2. Data: 2011-09-24 18:42:56
    Temat: Re: Ideabank - karta - odmowa autoryzacji
    Od: "Konfabulator" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ya <z...@g...pl> napisał(a):

    > Właśnie wróciłem z Lidla, trzykrotna próba zapłacenia
    > kartą Idea business - i trzykrotna "odmowa autoryzacji"
    > Karta Mbankowa poszła od kopa. Czy Czarnecki uciekł
    > z moją kasą? Ktoś coś wie co z kartami IDEABANK?

    Ludzie masowo wycofują się z lokaty antyinflacyjnej, może naprawdę zabrakło
    kasy? :) A poważnie to na pewno coś grzebią w systemie, tylko, że oni nie mają
    w zwyczaju tego zapowiadać.

  • 3. Data: 2011-09-24 18:54:13
    Od: "Ya" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Konfabulator <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Ludzie masowo wycofują się z lokaty antyinflacyjnej, może naprawdę zabrakło
    > kasy? :) A poważnie to na pewno coś grzebią w systemie, tylko, że oni nie mają
    > w zwyczaju tego zapowiadać.

    Mam nadzieję jest tak jak mówisz na poważnie, i tylko grzebią.
    Zalogowałem się do Ideabanku i cyferki na koncie są, choć
    jak wiemy to tyko cyferki a nie żywa kasa. Jak by nie delfinek
    mbankowy to z zakupów nici :(

  • 4. Data: 2011-09-24 19:09:15
    Od: "Konfabulator" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ya <z...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Zalogowałem się do Ideabanku i cyferki na koncie są, choć
    > jak wiemy to tyko cyferki a nie żywa kasa.

    Witamy w wirtualnym królestwie Leszka Czarneckiego.

  • 5. Data: 2011-09-24 20:35:49
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Konfabulator" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:j5l8bg$d9c$1@inews.gazeta.pl...

    > Ludzie masowo wycofują się z lokaty antyinflacyjnej,

    A to niby czemu ?
    4,3+1,5= 5,8% wiec IMO nie jest tak źle ;)

  • 6. Data: 2011-09-24 22:59:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/24/2011 1:54 PM, Ya wrote:

> [...]
    > Zalogowałem się do Ideabanku i cyferki na koncie są, choć
    > jak wiemy to tyko cyferki a nie żywa kasa. Jak by nie delfinek

    a gdzie widziales zywa kase?

  • 7. Data: 2011-09-25 08:58:16
    Od: "Ya" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ya <z...@g...pl> napisał(a):

    > Karta Mbankowa poszła od kopa. Czy Czarnecki uciekł
    > z moją kasą? Ktoś coś wie co z kartami IDEABANK?

    Dostałem odpowiedź z Ideabanku:

    ..Uprzejmie informuję, iż problem z kartami został rozwiązany, ale w wyniku
    awarii musiały zostać wygenerowane nowe kody zabezpieczające dla bankomatów
    oraz terminali. Firmy zostały o tym poinformowane aby zaktualizować te kody,
    lecz jeszcze nie wszystkie tego dokonały, dlatego karta w większości miejsc
    działa, ale w niektórych miejscach wciąż występują problemy. Prosimy uzbroić
    się w cierpliwość ponieważ wkrótce problem powinien zostać w pełni rozwiązany.
    W imieniu banku pragnę przeprosić za zaistniałą sytuację...

    O kurcze, to jakaś grubsza sprawa!
    ale co, nikt oprócz mnie nie doświadczył odmowy autoryzacji? No chyba że
    jestem jedynym posiadaczem konta w IDEABANKU? na pl.biznes.banki ;)

    Pozdrawiam. Ya

  • 8. Data: 2011-09-25 11:58:07
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > O kurcze, to jakaś grubsza sprawa!
    > ale co, nikt oprócz mnie nie doświadczył odmowy autoryzacji? No chyba że
    > jestem jedynym posiadaczem konta w IDEABANKU? na pl.biznes.banki ;)

    Nie jesteś, ale ja np. dość rzadko korzystam z debetówek przy płaceniu w
    sklepach, więc mogło mi umknąć.

    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2011-09-25 22:05:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Grzexs" j5n50f$ri3$...@i...gazeta.pl

    > Nie jesteś, ale ja np. dość rzadko korzystam z debetówek
    > przy płaceniu w sklepach, więc mogło mi umknąć.

    Nie masz Dobrego Konta?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2011-09-26 16:34:18
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Ya" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> writes:

> [...]
    > się w cierpliwość ponieważ wkrótce problem powinien zostać w pełni rozwiązany.
    > W imieniu banku pragnę przeprosić za zaistniałą sytuację...

    O, gdyby tak bylo rzeczywiscie to bylaby to jakas ostrzejsza
    kompromitacja (w sensie bezpieczenstwa). Ale skad osoba piszaca
    odpowiedz mialaby o tym wiedziec, to nie mam bladego pojecia. Podejrzana
    historia, chociaz biorac pod uwage niedawne wydarzenia np. zwiazane
    z PKI, kto wie...
    --
    Krzysztof Halasa