  • 1. Data: 2011-04-07 16:07:26
    Temat: Idiotyzm ?
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Inteligo / PKO BP S.A. Nowy regulamin kart debetowych:
    Klient jest *zobowiazany* (po aktywacji karty) do wykonania pierwszej
    operacji w bankomacie PKO BP (gotówkowej) z użyciem chipu i PIN.

    Odbiło im?

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 2. Data: 2011-04-07 17:41:05
    Temat: Re: Idiotyzm ?
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 7 Kwi, 18:07, "sTav" <m...@b...o2.pl> wrote:
    > Inteligo / PKO BP S.A. Nowy regulamin kart debetowych:
    > Klient jest *zobowiazany* (po aktywacji karty) do wykonania pierwszej
    > operacji w bankomacie PKO BP (got wkowej) z u yciem chipu i PIN.

    nowy całkiem drogi doradca ma swoje pierwsze sukcesy?;)

  • 3. Data: 2011-04-07 18:10:26
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    sTav napisał(a):
> [...]
    > Klient jest *zobowiazany* (po aktywacji karty) do wykonania pierwszej
    > operacji w bankomacie PKO BP (gotówkowej) z użyciem chipu i PIN.

    pewnie chodzi o synchronizację nadanego w necie pinu, żeby w londku nie
    było problemów ;)

  • 4. Data: 2011-04-07 18:23:59
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >pewnie chodzi o synchronizację nadanego w necie pinu, żeby w londku nie
    >było problemów ;)

    Synchronizacja? A w innych bankach nie ma takiej potrzeby.
    Aha, w necie nadaje się pin "na niby", a dopiero w bankomacie karta go
    "zasysa".
    Jak Majewski tam konto otworzył, to się nie dziwię, że to taki "szoł".

  • 5. Data: 2011-04-07 20:12:10
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    mx napisał(a):

> [...]
    > "zasysa".
    > Jak Majewski tam konto otworzył, to się nie dziwię, że to taki "szoł".

    spokojnie, we wszystkich bankach jest taka potrzeba :)

    https://www.online.citibank.pl/page.do?content=offli
    ne_pin

  • 6. Data: 2011-04-07 20:27:04
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    > Jak Majewski tam konto otworzył, to się nie dziwię, że to taki "szoł".

    >spokojnie, we wszystkich bankach jest taka potrzeba :)

    Ale nic nie mówią, że pierwsza transakcja. W bankomacie EMV, np. Citi, ale
    może być inny, aby "chipowy"
    -------------
    Synchronizacja PINu następuje podczas dokonywania transakcji:
    w terminalu EMV, który pobiera informacje z chipa karty, w sposób
    niewidoczny dla Klienta
    w bankomacie EMV podczas sprawdzania salda lub wpłaty i wypłaty gotówki, w
    sposób niewidoczny dla Klienta

  • 7. Data: 2011-04-07 20:30:21
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    mx napisał(a):

> [...]
    > niewidoczny dla Klienta
    > w bankomacie EMV podczas sprawdzania salda lub wpłaty i wypłaty gotówki,

    mysle, ze to tak na wyrost ten zapis w regulaminie. karta pewnie i tak
    bedzie dzialac bez tego. no chyba zeby nie, to wtedy zgodze sie z tytulem :)

  • 8. Data: 2011-04-08 07:48:14
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-07 22:30, Piotr Gralak pisze:

    > mysle, ze to tak na wyrost ten zapis w regulaminie. karta pewnie i tak
    > bedzie dzialac bez tego. no chyba zeby nie, to wtedy zgodze sie z
    > tytulem :)

    A ja ja sobie aktywowalem na stacji beznyniarskiej i co smieszniejsze
    nie czytnikiem cipa a magnetycznym bo tylko takowy mieli.

    :):):):)

  • 9. Data: 2011-04-08 17:42:28
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Zakarm" <t...@s...com> napisał w wiadomości

    > A ja ja sobie aktywowalem na stacji beznyniarskiej i co smieszniejsze nie
    > czytnikiem cipa a magnetycznym bo tylko takowy mieli.
    >
    > :):):):)

    tylko nie pisz potem pytań dlaczego mi karta nie zadziałała (w terminalu
    offline po takiej "aktywacji" nie zapłacisz - bo nie masz PINu offline). Tu
    nie chodzi o aktywacje jako taką tylko o ściągnięcie skryptu PIN synchro na
    chip'a

  • 10. Data: 2011-04-08 22:05:19
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2011-04-07 20:23, mx pisze:

    > Synchronizacja? A w innych bankach nie ma takiej potrzeby.

    W BZWBK i Kredyt Banku na chipowych jest tak samo. To znaczy lepiej
    aktywować w ichnich bankomatach, żeby się PIN zweryfikował z centrum
    autoryzacji.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/