  • 1. Data: 2010-09-21 18:22:24
    Temat: Idol XXL-a - Palikot ....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

  • 2. Data: 2010-09-21 18:34:38
    Temat: Re: Idol XXL-a - Palikot ....
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

  • 3. Data: 2010-09-21 19:20:34
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    >> SB a Janusz Palikot
    >> http://wirtualnapolonia.com/2010/09/21/sb-a-janusz-p
    alikot/

    >> No comment ....
    >>
    > Szkoda, że nie chcesz skomentować...

    Szkoda tylko, że nie ujawnią w jakiej współczesnej razwiedce nasz kochany
    TVN-owski idol zasiada....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-09-21 19:44:01
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Szkoda tylko, że nie ujawnią w jakiej współczesnej razwiedce nasz kochany
    > TVN-owski idol zasiada....

    Ponieważ unikam TVN (z powodów prozaicznych czyli reklamy) więc nie
    zabiorę głosu w temacie Waszego kochanego idola miejsca zasiadania :)
    Niemniej jednak pojawienie się tego pisemka akurat w tej chwili może mieć
    ciekawe konsekwencję - życzę więc mocnych wrażeń bo mnie przeszłośc i
    przyszłość pana Palikota Janusza (albopodobnie) wisi.

    --
    marfi

  • 5. Data: 2010-09-21 19:56:37
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > ciekawe konsekwencję - życzę więc mocnych wrażeń bo mnie przeszłośc i
    > przyszłość pana Palikota Janusza (albopodobnie) wisi.

    A mnie nie wisi, i ze swojej strony życzyłbym sobie (i tobie również) aby
    lemingi ...:

    Łażący Łazarz: Cywilizacyjna zagadka etyczna
    <http://wirtualnapolonia.com/2010/09/21/lazacy-lazar
    z-cywilizacyjna-zagadka-etyczna/#more-9259>

    ...wreszcie przejrzały na oczy, i przestały głosować na tą pookrągłostołową
    bandę szpicli, która prowadzi mój kraj na skraj bankructwa...

    Rząd naruszył fundusz na czarną godzinę
    http://prawica.net/opinie/23282

    "[...] Natomiast następnego dnia po medialnym spotkaniu rząd podjął decyzję
    o przejęciu ponad połowy środków zgromadzonych w Funduszu Rezerw
    Demograficznych i przeznaczeniu ich na bieżącą wypłatę emerytur. Fundusz ten
    miał być zabezpieczeniem na czarną godzinę. Czy to oznacza, że ta godzina
    już wybiła? [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2010-09-23 19:12:31
    Od: ichi <a...@d...gh>

    Endriu wrote:

    > SB a Janusz Palikot
    > http://wirtualnapolonia.com/2010/09/21/sb-a-janusz-p
    alikot/

    > No comment ....

    Czytujesz portale gdzie pisze się o Panu Ministrze Antonim Macierewiczu oraz
    Panu Premierze Jarosławie Kaczyńskim?

    Z tym, że niejaki Palikot jest piętnowany, jedyny facet z jajami w polityce
    (tak jak Rybiński w ekonomii), już się pogodziłem. Wywleka się teraz "haka"
    sprzed 30 lat i facet ma być załatwiony. Po raz kolejny dzieli się świat na
    dobrych i złych, gdzie kryterium podziału jest "podpisał czy nie podpisał?".

    Pytanie jak ten "hak" się ma do obecnej działalności Palikota. Może to byś
    Endriu skomentował. Jakieś powiązanie między tym pożółkłym świstkiem a dziś?

    --
    ichi

  • 7. Data: 2010-09-23 20:09:54
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Palikot w moich oczach to cham i prymityw. Tyle w temacie.

    D.

  • 8. Data: 2010-09-23 20:52:44
    Od: ichi <a...@d...gh>

    Dieter wrote:

    > Palikot w moich oczach to cham i prymityw. Tyle w temacie.

    A ja za chama i prymitywa uważam Ciebie. Tyle w temacie.

    --
    ichi

  • 9. Data: 2010-09-24 08:28:08
    Od: dejf <d...@a...pl>

    W dniu 2010-09-23 22:52, ichi pisze:

    > A ja za chama i prymitywa uważam Ciebie. Tyle w temacie.

    Tylko ze dowodów w sprawie chamstwa Palikota w necie jest bez liku.
    To ta drobna roznica.

  • 10. Data: 2010-09-24 15:40:29
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Pytanie jak ten "hak" się ma do obecnej działalności Palikota. Może to byś
    > Endriu skomentował. Jakieś powiązanie między tym pożółkłym świstkiem a
    > dziś?

    SB - Baltona/Walter - Okrągły stół - oscylator 1989 - ITI/TVN - brakujące
    nazwiska na liście likwidacyjnej WSI - "Nowoczesna Polska".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/